انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شیشه مات در پارتیشن بندی دفاتر مدرن چه تاثیری دارد؟

شیشه مات در پارتیشن بندی دفاتر مدرن چه تاثیری دارد؟

#1
این روزها پارتیشن بندی دفاتر تقریبا به یک اصل و بخش مهم از طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. پارتیشن های شیشه ای به واسطه پرطرفدار بودنشان توانسته ظاهری بسیار دلچسب را برای دفاتر اداری فراهم آورند و همچنین کارآیی کارمندان را به واسطه نور ورود کرده به آن و عایق صوتی بالا افزایش دهد. از طرفی استفاده از شیشه در فضاهای اداری مدرن با کاربردهای مختلف و گزینه های زیادی برای انتخاب همراه شده است. شیشه شفاف باعث ایجاد نور طبیعی می شود که به نوبه خود فواید زیادی دارد و نمی توان آن را کم اهمیت دانست. اما با این حال، شفافیت شیشه ها همیشه انتخاب مناسبی به شمار نمی آیند. به همین دلیل متخصصان را وادار می کند تا به سراغ پارتیشن هایی با شیشه مات بروند.

در حال حاضر شیشه های مات در اندازه ها، ضخامت و ظاهر متفاوتی در بازار موجود است. در اکثریت موارد، جنبه کمی از حریم خصوصی از طریق این شیشه نمایان می شوند. به همین دلیل توسط بسیاری از افراد مورد استقبال قرار گرفته است. اما چه دلایل دیگری وجود دارد که باعث شده شیشه های مات در پارتیشن های اداری طرفداران زیادی را پیدا کند؟ در ادامه قصد داریم در این زمینه توضیحاتی را خدمت شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.
دلایل مهم استفاده از شیشه مات در پارتیشن های اداری مدرن
باید بدانید تا زمانی که یک محصول مزایایی را با خود به همراه نداشته باشد، افراد به سراغ بهره گیری از آن نمی روند. این مسئله در رابطه با شیشه مات بکار رفته در پارتیشن های اداری مدرن نیز صدق می کند. شاید بتوانید با مراجعه به بخش تماس باما شرکت پارتیشن اداری اطلاعات کاملی را در این زمینه بدست آورید اما در نظر داریم در ادامه به برخی از مهم ترین این دلایل بپردازیم.
حفظ حریم خصوصی
اکثریت مردم به طور طبیعی علاقه خاصی دارند و از آن استقبال می کنند. اما مسئله اینجاست که نور طبیعی حفظ حریم خصوصی را کمی دچار مشکل کرده و آن را به خطر می اندازد. به همین دلیل است که کسب و کارها برای ساخت پارتیشن های اداری از شیشه های مات استفاده می کنند. هر چند این شیشه ها نور طبیعی را به طور کامل حذف نمی کنند اما از میزان آن می کاهند و البته حریم خصوصی را افزایش می دهند. این یکی از مهم ترین مزیت هایی به حساب می آید که کارشناسان را به سمت بهره گیری از شیشه های مات می کشاند.
جالب اینجاست؛ پارتیشن های اداری با شیشه مات قابلیت ترکیب شدن با سایر پارتیشن های موجود را نیز دارند. همین انعطاف پذیری بالا و توانایی حفظ نور طبیعی و حریم خصوصی را با مقرون به صرفه بودن آن ترکیب کنید. ایا فکر نمی کنید بهره گیری از این نوع شیشه میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد؟
ماندگاری بالا
زمانی که شیشه را با دیوارهای خشک مقایسه می کنید، موقتی و شکننده هستند. اما نکته مهم درباره شیشه های مات همینجاست. اینکه ممکن است چنین مسئله ای درباره آنها صدق نکند. درواقع تحقیقات نشان می دهد شیشه مات با کیفیت خوب می تواند طولانی تر از نمونه های دیگر آن باشد. با توجه به این واقعیت که پارتیشن های شیشه ای مستعد ساییدگی نیستند، اکثریت میتوانند به عنوان دیوارهای خشک استفاده شده و به عنوان یک جایگزین مناسب شناخته شوند.
باز بودن فضا
یک اتاقک اداری محصور به دلیل محدودیت ها و هزینه های مربوط به اداره چندان مورد استقبال قرار نمیگیرد. اما خوشبختانه پارتیشن های شیشه ای توانسته اند این مشکل را برطرف کنند. شرکت ها دیگر نیازی نیست تا هزینه اضافی را بابت مصرف نور مصنوعی پرداخت نمایند. از طرفی این مسئله به کاهش و صرفه جویی هزینه ها منجر خواهد شد. علاوه بر این، وجود شیشه به ایجاد یک رابطه دوستانه و صادقانه میان پرسنل و همچنین مشتریان کمک خواهد کرد.
شما چه نظری دارید؟ آیا فکر می کنید شیشه ها می تواند تعامل و روابط میان پرسنل را بهبود بخشند؟
هزینه تعمیر و نگهداری
برخلاف انواع دیگر پارتیشن های اداری شیشه مات به نگهداری نزدیک به صفر نیاز دارد. هر آنچه لازم است فقط یک تکه پارچه تمیز کننده نرم و یک تمیز کننده است. برای از بین بردن یکنواختی و تغییر در پیکربندی تقریبا چندین سال زمان نیاز است. از طرفی کارشناسان و متخصصان تنظیمات مختلفی را برای آن در نظر گرفته اند. به این معنی که تغییر طرح و دستیابی به ظاهری زیبا کاملاً آسان است. جنبه های پارتیشن شیشه مات باعث صرفه جویی در هزینه می شود. و صاحبان کسب و کار می توانند پول را صرف طراحی سایر بخش های دکوراسیون داخلی دفاتر اداری کنند. چه بسا در بخش توسعه شغل خود صرف نمایند.
بسیار سبک
با گذشت زمان، جهش بزرگی در توسعه طراحی داخلی ایجاد شده است و این مسئله فضاهای اداری و تجاری را نیز شامل شده است. استفاده از شیشه مات به عنوان پارتیشن اداری باعث ایجاد عنصر زیبایی و ظاهری خارق العاده می شود. مسلما این اتفاق زمانی که از یک دیوار ساده استفاده می کنید، امکانپذیر نخواهد بود. فضای داخلی خوش ساخت، باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود، به طوریکه نتایج آن کاملا مشهود است. شما می توانید شیشه های مات را بدون توجه به اندازه شرکت، بودجه ای که در نظر گرفته اید و سطح فناوری در هر نوع فضای اداری بگنجانید. این امر شرکت ها را قادر می سازد تا همچنان رقابتی باقی بمانند و در عین حال در هزینه های ماهیانه آب و برق صرفه جویی کنند و هزینه نگهداری را بدست فراموشی بسپارند.
نتیجه گیری
در این مقاله تا حد امکان توضیحاتی را در خصوص شیشه مات و مزایا و دلایل استفاده از آن در دفاتر اداری خدمت شما شرح دادیم. حال می دانید بهره گیری از این نوع پارتیشن شیشه ای تقریبا هزینه نگهداری را به صفر میرساند و سایر هزینه ها را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. با این حال این امکان وجود دارد که سوالاتی همچنان ذهن شما را به خود مشغول کند. از همین رو توصیه می کنیم به بخش تماس باما مراجعه کنید. کارشناسان و متخصصان شرکت پارتیشن اداری آماده اند تا کامل ترین و به روزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان