انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرایط محدودیت تردد در روزهای کرونایی

شرایط محدودیت تردد در روزهای کرونایی

#1
بیشتر از 6 ماه از محدودیت تردد بین شهری و شهری در روزهای کرونایی می‌گذرد و خیلی‌هایمان به این محدودیت‌ها عادت کرده‌ایم. انگار شبیه به طرح ترافیک شده و می‌دانیم که قرار است مدت زیادی را با آن سپری کنیم. شاید به همین خاطر هم برخی به دنبال دور زدن‌اش افتاده‌اند و برخی هم معتقدند که اصلا جریمه‌ای اعمال نمی‌شود.
همین دور و اطراف خودمان را هم که نگاه کنیم، خیلی‌ها هستند که راه‌های دور زدن دوربین و جریمه نشدن را پیدا کرده‌اند. درست یا غلط، حالا همین مساله در مورد منع تردد شبانه کرونایی هم صورت گرفته و عده‌ای هستند که مسیر دوربین‌هایی را شناسایی کرده‌اند که جریمه منع تردد را ثبت می‌کند. با این کار، سعی می‌کنند جریمه نشوند اما ترددهایشان را ادامه می‌دهند.
البته ساعت این منع تردد در برخی روزها تغییر می‌کرد. مثلا در خودرو45 دیده بودیم که تا قبل از سال جدید، از ساعت 21 بود و بعد از ورود به سال 1400 از ساعت 22 آغاز می‌شود که احتمالا به دلیل تغییر ساعت‌ها بود.
شاید اگر بعدها از ما بپرسند چه خاطره‌ای از روزهای منع تردد داریم، یاد ترافیک‌های دم غروب بیافتیم. چه از خودروی شخصی استفاده کنیم و چه سوار تاکسی باشیم، ترافیک نزدیک به ساعت‌های منع تردد را تجربه کرده‌ایم.

حالا شاید بد نباشد این پرسش را مطرح کنیم که اگر قرار است این طرح را دور بزنیم، باید برای تردد بین شهری، مجوز تردد یا برگه تردد بین شهری را دریافت کرده باشیم، در غیر این صورت اگر تردد شهری (داخلی) قرار باشد تاثیری در دورهمی‌هایمان نداشته باشد، چه لزومی برای اجرای این طرح وجود دارد؟ پاسخ دولتی‌ها این است که منع تردد شدت آمار تلفات کرونایی را کم کرده و تاثیرگذار بوده و به این دلیل چنین محدودیتی اعمال شده که بخش زیادی از آمار ابتلا به ویروس کرونا به دلیل دورهمی‌های خانوادگی است. اما احتمالا شما هم این تجربه را داشته باشید که وقتی به هر دلیلی بعد از ساعت منع تردد در خیابان می‌روید، با هم تعداد زیادی خودروهایی را می‌بینید که در خیابان‌ها تردد می‌کنند. 
جالب اینجاست که مردم این فرضیه را هم بیان می‌کنند که شاید این منع تردد برای کنترل مصرف برق باشد چون اگر این منع تردد برداشته شود، احتمال بازگشایی پاساژها و برخی مراکز خرید بیشتر شده و مصرف برق هم بالاتر می‌رود. دلیل آن هرچه که باشد، خیلی‌ها از این منع تردد کلافه‌اند و احساس می‌کنند آنطور که باید در کنترل همه‌گیری کرونا تاثیر ندارد.


  • شما چه تجربه‌‌ای از این طرح دارید؟ 
  • تا حالا شده که در ساعت‌های منع تردد وارد خیابان شوید؟ 
  • در این مدت بیشتر از 6 ماه، به دلیل تردد در ساعت‌های منع تردد جریمه شده‌اید؟ 



تجربه خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: خودرو45  
پاسخ

شرایط محدودیت تردد در روزهای کرونایی

#2
مطلب مفیدی بود. سایت خوبی رو معرفی کردید. من قیمت روز خودرو ها رو هم تو سایت خودرو 45 چک می کنم. من سرمایه گذاری رو ماشین کردم برای همین قیمتای روز برام خیلی مهمه هرچند که این روزها بازار خودرو افتضاحه. به هر حال ممنونم
پاسخ

شرایط محدودیت تردد در روزهای کرونایی

#3
من چند بار بعد از ساعت 10 شب رفت و آمد داشتم که خیلی هاش اس ام اس جریمه نیومد برام. حالا نمیدونم جریمه شدم یا نه. ایشالا که نشده باشم Smile
یه سوال دارم ازتون این سایتی رو که معرفی کردید رو من چند جای دیگه هم تعریفش رو شنیدم ولی واقعیتش هنوز با این پلتفورم های خرید و فروش ماشین یکم مشکل دارم که دیر اعتماد میکنم. دوستم از خودرو45 خیلی تعریف کرد برای خرید خودروهای کارکرده ولی میخوام بیشتر تحقیق کنم. میشه لطفا بگید چه مزیتی داره سایتتون نسبت به سایر رقبا؟
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان