انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید قفل و دستگیره درب

خرید قفل و دستگیره درب

#1
دستگیره پلاک
بر روی دستگیره پلاک جای نصب یک عدد قفل وجود دارد، این مدل از دستگیره ها بیشتر به عنوان دستگیره اتاق خواب های منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد اما با وجود جای نسب قفل شما می توانید از مدل مذکور برای درب های ساختمان و ادارات هم استفاده کنید.

توجه داشته باشید برای قفل دستگیره در پلاک مدلی را انتخاب نمایید که بیشترین هماهنگی را با دستگیره داشته باشد، در صورت ست نبودن قفل با دستگیره به هنگام باز وبسته کردن دچار مشکل خواهید شد.

دستگیره های درب ورودی یکی از اجزای مهم در طراحی داخلی و دکوراسیون می باشد و همچنین از بابت امنیت از ویژگی های مهم درب محسوب می شود. در این مدل معمولا یکطرف ثابت بوده و سمت داخل به زبانه قفل متصل می باشد و همچنین امکان نصب مغزی و سیلندر روی ان وجود دارد. ولی برای درب های داخلی دستگیره باید از هر دو طرف عمل نماید در خرید این دستگیره جهت باز شدن درب اهمیت فراوانی وجود دارد. به عبارت دیگر پیش از خرید به باز شدن درب ساختمان از سمت چپ و یا راست دقت کنید. این مسئله در مشخصات فنی با عنوان راست باز شو و چپ بازشو نشان داده می شود.
قفل درب
برای هر فردی حفظ امنیت ساختمان چه مسکونی و چه اداری بسیار مهم و حیاتی است.مهم ترین اقدام مورد نیاز برای ایجاد و حفظ این امنیت از اولین درب ورودی هر ساختمانی شروع میشود.از آنجا که در گذشته به درب های ورودی هر ساختمانی درب حیاطی گفته میشد قفل های مخصوص آن ها نیز قفل درب حیاط نام گرفت.تا حدود 2 دهه پیش قفل هایی که برای این درب ها استفاده میشد قفل های معمولی بود توسط زنجیر به آیفون وصل میشد و معایب بسیار داشتند همچون عدم امنیت کافی.با پیشرفت فوق العاده علم در دهه اخیر قفل هایی طراحی و ساخته شدند که امکانات بسیار کاربردی در اختیار انسان قرار دادند.فروشگاه قفل

قفل درب حیاط

برای هر فردی حفظ امنیت ساختمان چه مسکونی و چه اداری بسیار مهم و حیاتی است.مهم ترین اقدام مورد نیاز برای ایجاد و حفظ این امنیت از اولین درب ورودی هر ساختمانی شروع میشود.از آنجا که در گذشته به درب های ورودی هر ساختمانی درب حیاطی گفته میشد قفل های مخصوص آن ها نیز قفل درب حیاط نام گرفت.تا حدود 2 دهه پیش قفل هایی که برای این درب ها استفاده میشد قفل های معمولی بود توسط زنجیر به آیفون وصل میشد و معایب بسیار داشتند همچون عدم امنیت کافی.با پیشرفت فوق العاده علم در دهه اخیر قفل هایی طراحی و ساخته شدند که امکانات بسیار کاربردی در اختیار انسان قرار دادند.
https://yaraghabzar.com/post/62/%D9%82%D...8%B7%DB%8C
پاسخ

خرید قفل و دستگیره درب

#2
میکسر صنعتی وسیله ای برقی است که با انتقال قدرت از موتور به تیغه ها مواد را پودر می کند، این دستگاه معمولا برای مخلوط کردن مواد غذایی استفاده می شود. بنا به ضرورت رعایت بهداشت این دستگاه های بلندر از جنس استیل ضد زنگ در کیان صنعت تولید می شود .از این دستگاه معمولا در کارگاه ها ، کارخانه ها و از انواع دیگر آن در منازل جهت تولید مواد غذایی پودری مانند :زرد چوبه ، دارچین ، فلفل ، نشاسته ها، جوش شیرین ، قهوه وغیره که نیاز به مخلوط شدن دارند، استفاده می شود .

همان طور که از نام دستگاه پرکن بشکه متوجه می شویم، این دستگاه برای پر کردن انواع بشکه های فلزی و پلاستیکی در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.دستگاه بشکه پرکن دارای نازل های ثابت و متحرک است که برای جلوگیری از کف کردن در زمان پر کردن بشکه ها، نازل های بلند در آنها به کار می رود که همراه با پر شدن مایعات درون بشکه، نازل نیز بالا می آید.
پرکن بشکه
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان