انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکات مهم در مورد لباس‌های دخترانه و بچگانه

نکات مهم در مورد لباس‌های دخترانه و بچگانه

#1
لباس دخترانه را باکیفیت تهیه کنید

خرید لباس دخترانه؛ یکی از لذت بخش ترین کارها در طول زندگی است. اماخرید لباس دختر بچهبا کیفیت در بعضی مواقع نیاز به صرف هزینه زیادی دارد؛ به همین علت باید با نکات مهم درباره انتخابلباس دخترانهمناسب آشنا باشید و در هنگام خرید خود، آن‌ها را در نظر بگیرید.

به دنبال پارچه‌های با کیفیت بالا باشید. کودکان بسیار فعال هستند و به لباس‌های بادوام نیاز دارند، حتی برای استفاده روزانه. یکی از راه‌ها برای اطلاع از کیفیت پارچه، لمس کردن آن است. با لمس کردن پارچه، ضخامت و جنس پارچه مشخص می‌شود. همچنین در هنگام خرید، درزهای لباس را بررسی کنید. درزهای گشاد و باز، نشانه یک لباس با کیفیت پایین است و احتمالا دوام زیادی نخواهد داشت، مخصوصا بعد از چندین بار پوشیدن و شستن. از طرفی درزهای باز و ناتمام می‌توانند پوست حساس نوزادان را خراشیده کنند.

این نکته را نیز توجه داشته باشید که لباس‌های باکیفیت الزاما گران نیستند و از طرفی لباس‌های گران‌قیمت، الزاما با کیفیت خوب آماده نشده‌اند. علاوه بر این، ما می‌دانیم که نوزادان و کودکان، خیلی سریع رشد می‌کنند و والدین باید مرتبا لباس‌هایی با سایز جدید برای آن‌ها تهیه کنند؛ بنابراین بهتر است، به‌جای لباس‌های گران‌قیمت، لباس‌ها را به‌طور بودجه‌بندی‎شده خریداری کنیم.


لباس نوزاد را به‌دلیل رشد سریع کودک خود، کمی بزرگ‌تر بخرید

خرید لباس نوزاد؛ چه برای کسانی که برای اولین بار صاحب فرزند شده‌اند و چه کسانی که در انتظار چندمین فرزند خود هستند، کار دشواری است. چراکه پدر و مادرها به‌دنباللباس نوزادیمتنوع و در‌عین‌حال با کیفیت خوب برای استفاده مکرر کودک دلبند خود هستند. رعایت برخی نکات درباره نحوه انتخاب لباس نوزاد دخترانه و پسرانه باعث می‌شود تجربه خرید لباس نوزاد ساده‌ و مطمئنی را داشته باشید.
حتی اگر فکر می‌کنید که از سایز کودک خود اطلاع کامل دارید، باز هم در هنگام خرید لباس مراقب باشید. خیلی اوقات والدین نمی‌توانند خوب قضاوت کنند و درنتیجه لباسی را خریداری می‌کنند که بعدا معلوم می‌شود مناسب کودک آن‌ها نیست. بهتر است که معمولا لباسی را خریداری کنید که یک سایز بزرگ‌تر از سایز متناسب کودک شماست؛ زیرا کودکان خیلی سریع رشد می‌کنند، به‌طوری‌که گاهی یک لباس که کیفیت بسیار مطلوبی نیز دارد، تنها سه ماه قابل‌استفاده است و برای کودک تنگ می‌شود. اندازه لباس نوزادی و بچه گانه، استاندارد و معمولا بر اساس سن آن‌هاست. برای مثال، پیراهن 3T، به‌احتمال‌زیاد متناسب یک کودک سه‌ساله با جثه متوسط است. این نکته می‌تواند در هنگام خرید لباس بچه گانه، بسیار کمک‌کننده باشد، به‌خصوص زمانی که کودکتان همراه شما نباشد.


[عکس: 13991217140626856223694510.jpg]

پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان