انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع شیشه بالکن چیست؟

انواع شیشه بالکن چیست؟

#1
معرفی انواع مختلف شیشه بالکن
تا این‌ جای کار برای شما کمی در رابطه با بالکن شیشه ای صحبت نمودیم و مزایای آن را به شما گفتیم. حال ما می‌خواهیم انواع مختلف شیشه را برای شما نام ببریم و شما بتوانید با دید بازتر اقدام به خرید این محصولات کنیم. توجه نماید که شیشه ‌های بالکن با با توجه به هدف استفاده از آن‌ ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند تا به شما کمک نمایند تا بتوانید راحت‌تر از آن‌ ها استفاده نماییم و باعث آسان‌تر شدن زندگی شما می شوند. انواع مختلف شیشه های بالکن شامل بالکن شیشه ای ریلی، شیشه بدون آب شیشه تاشو، شیشه بالکن پنجره ای، و شیشه رو بالکن نرده ای می شود که ما در ادامه هر کدام از این شیشه ها را برای شما توضیح خواهیم داد. بیشتر بخوانید

شیشه بالکن ریلی
توجه نمایید که در بالکن شیشه ای ریلی چند لایه شیشه پشت سر هم قرار دارند که این پنل ها از کنار یکدیگر عبور می‌کنند و به دو طرف بالکن روی دیوار ها متصل می‌شود و در پایین و بالا با توجه به چرخ‌دنده هایی که زیر آن‌ ها، وجود دارد قابلیت حرکت به چپ و راست را دارد و شما میتوانید با جابجا کردن آن‌ ها بالکن خود را بپوشانید و یا می‌توانید اجازه دهید که هوای آزاد وارد بالکن شما شود. توجه نمایید که استفاده از بالکن های ریلی کار بسیار راحتی است و شستشو و نظافت آن نیز بسیار راحت‌تر از انواع دیگر شیشه بالکن می باشد. نوع ریلی این شیشه ها بسیار مناسب میباشد.


شیشه بالکن پنجره ای
بالکن شیشه ای پنجره نوعی دیگر از شیشه می باشد که عموماً با نام پنجره بالکن نیز شناخته می‌شود. این نوع از انواع مختلف شیشه های بالکن به‌صورت پنجره باز و بسته می‌شود و به ‌همین دلیل است که این نام روی آن‌ ها روی آن قرار دارد.

شیشه بالکن بدون قاب
بالکن شیشه ای بدون قاب یا به‌عبارت ‌دیگر فریم لس، یکی از انواع مختلف شیشه می باشد و دیدی کاملاً باز و گسترده را به فضای بیرون به شما هدیه می دهد. توجه نماید که در این نوع شیشه بالکن برای اتصال شیشه‌ ها به هم از هیچ نوع پروفیل ‌های استفاده نمی‌شود و تنها در دو طرف بالکن از پیچ های برای نگه داشتن شیشه ها استفاده می شود که این موضوع باعث می‌شود شما دیدی شفاف و باز به فضای بیرون داشته باشید و می‌تواند ویوهای بسیار زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد و می‌تواند زیبایی خیره‌کننده‌ای را به منزل شما بدهد.

شیشه بالکن نرده ای
این نوع از بالکن شیشه ای نوع دیگری از انواع مختلف شیشه می باشد که همان‌ طور که از نامش پیداست به ‌صورت نرده ای می باشد. به این صورت که شیشه ها به صورت نرده‌ مورد استفاده قرار می‌گیرند. توجه نمایید شیشه‌ هایی که در بالکن شیشه ای نرده ای مورد استفاده قرار می‌گیرد نسبت به پانل‌های دیگر شیشه ضخیم‌تر هستند و حدود ده میلی‌متر قطر دارند. توجه نمایید که برای این نوع از شیشه بالکن شما حتماً باید از نوع شیشه سکوریت و شیشه نشکن استفاده نمایید تا از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان