انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تولید کننده انواع قالب بتن

تولید کننده انواع قالب بتن

#1
قالب بتن استاندارد یکی از تجهیزات قالب بندی در فعالیت های بتن ریزی می باشد که باید این نکته را در نظر داشت قالب بندی حدود 30 تا 70 درصد از مجموع هزینه اجرا و پیاده سازی بتن را در بر می گیرد. در ساخت پروژه های اسکلت بتنی ، یکی از مهمترین معیارها انتخاب نوع قالب می باشد. انتخاب نوع قالب روی زمان ساخت پروژه تاثیر گذار بوده و در صورت انتخاب یک نوع قالب بتن استاندارد باید میان انواع قالب استاندارد معیارهایی همچون قیمت قالب استاندارد ، تکرار پذیری ، نمای ظاهر و دستیابی به سطح صاف در بتن مورد بررسی قرارگیرد. در ادامه مقاله درباره ی تولید کننده قالب بتن یعنی قالب فلزی استاندارد که همان قالب مدولار استاندارد می باشد توضیحات کامل تری در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد که امیدواریم در خرید قالب بتن استاندارد کمک بسزایی به مشتریان ارائه دهد.
 
قالب بتن استاندارد فلزی

قالب بتن استاندارد فلزی به دلیل داشتن عمر زیاد ، مقاومت بالا ، عدم احتراق ، صرفه اقتصادی بیشتر و به وجود آوردن سطحی صاف برای بتن ریخته شده در این نوع قالب و همچنین مزیت های دیگر ، بیشتر از قالب هایی از جنس دیگر در فعالیت های مربوط به بتن ریزی مورد استفاده قرار گرفته است. قالب بتن استاندارد باید دارای ابعادی با مضرب عدد 5 باشد. فروش قالب استاندارد به صورت آماده در بازار دیده می شود و نیازی به سفارش دادن این نوع از قالب های استاندارد نمی باشد. قالب بتن استاندارد فلزی به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین سطح آن از ورق آهنی سیاه به قطر 3 میلی متر تشکیل شده است. در ادامه این مطلب درباره قالب مدولار استاندارد شرکت عمران صنعت پایا توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد.
 
قالب بتن استاندارد مدولار

لازم است بدانید مدولار به معنی اندازه و مقیاس است که از این رو به قالب های مدولار ، قالب های همه کاره نیز گفته میشود. بیشترین کاربرد قالب بتن استاندارد در قالب بندی سازه های بتنی می باشد که تولید قالب استاندارد در ابعاد و اندازه های متنوعی موجود است. در صورت اجرای سازه ها با کمک این نوع قالب، می توانید سازه ای ایمن و زیبا داشته باشید. هزینه قالب مدولار به دليل استفاده در اجرای تمام سازه های بتنی مانند قالب بتن ديوار بسيار اقتصادی می باشد. در صورت سقوط نکردن قالب بتن استاندارد از ارتفاع حداقل تا 60 مرتبه بدون تغيير شکل قابل استفاده می باشند. سطح این نوع از قالب ها از ورق فولادی 3mm و تسمه های پانچ شده اطراف پانل به ضخامت 5mm و تسمه های استحکام دهنده قالب بتن ساختمان از ورق 3mm يا 4mm می باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان