انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سیم لحیم از کجا بخریم؟

سیم لحیم از کجا بخریم؟

#1
یکی از سوالاتی که ممکن است برای هر کسی در زمان خرید سیم لحیم به وجود بیاید، این است که سیم لحیم از کجا بخرم؟ همراه این مطلب باشید تا به این سوال شما پاسخ دهیم.
نخست باید بدانیم که در زمان خرید سیم لحیم باید به چه مواردی توجه کرد؟
سیم لحیم به عنوان یکی از پرکاربدترین وسایل در فرآیند لحیم کاری انواع و جنس های مختلفی دارد.
که از آن به عنوان ماده واسط برای اتصال دو قطعه به هم استفاده می‌کنند. میزان ضخامت سیم لحیم را باید بر اساس هویه مورد استفاده خود، انتخاب نمایید.
به طور کلی سیم حلیم با توجه به نوع شرایط مختلف، کاربرد متفاوتی دارد.
برای مثال برای کارهایی که به تعمیر پروژه های الکترونیکی مربوط است، اغلب از سیم لحیم با کیفیت با ضخامت کمتر استفاده می کنند. سیم‌های ضخیمتر، نیاز به حرارت بیشتری برای ذوب کردن دارند، به همین سبب برای کارهای الکترونیکی آن را پیشنهاد نمی‌دهند.
برای خرید سیم لحیم باید انواع آن را به خوبی بشناسید. یکی از این انواع، سیم لحیم روغنی نام دارد.
سيم لحيم روغني: در این دسته از سیمها، روغن لحيم در مغز سيم و در سرتاسر بخش‌های آن وجود دارد. در بیشتر مواقع، سیم‌هایی که خریداری می شوند از نوع روغنی است.
برندهای مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد اما شما باید بتوانید میزان کیفیت سیم لحیم را تشخیص دهید.  درصورتی که می‌خواهید به این دسته از سیم ها، روغن اضافه کنید، باید روغن را در مدت زمان طولانی‌تر بریزید كه با روغن اصلي موجود واكنشی ندهد. زمانی که از سیم لحیم روغنی استفاده می‌کنیم دیگر نیازی به روغن لحیم نداریم.
خیلی ها اعتقاد دارند برای سیم لحیم مناسب برای لحیم کاری 63 درصد است. همچنین حرفه‌ای‌ها در برخی موارد از نوع نقره دار آن برای دماهای پایین استفاده می کنند.
از دیگر دسته بندی های سیم لحیم می توان به دسته‌بندی بر اساس اندازه اشاره کرد. برخی که استفاده زیادی از این محصول دارند، به صورت کیلویی یا متری از آن خریداری می کنند.
در هنگام خرید سیم لحیم باید به نکته دیگری نیز توجه کنید و آن قیمت است. شما همیشه باید خرید خود را با قیمت منطقی خریداری کنید. در فروشگاه های مختلف، قیمت های متنوعی از این محصول وجود دارد. قیمت های پایین تر ممکن است به این دلیل باشد که فروشگاه، وارد کننده مستقیم یا نمایندگی رسمی باشد.
یکی از برترین برندهای تولید کننده سیم لحیم، شرکت آساهی است. سیم لحیم آساهی در اندازه های مختلف به فروش می رسد. از جمله صد گرمی و 250 گرمی. 
فروشگاه آوازک با بیش از 40 سال سابقه در فروش تجهیزات الکترونیکی توانسته است نمایندگی رسمی برندهای مختلف را به دست آورد. از جمله نمایندگی برند گات ژاپن، ارسا آلمان، آساهی، گرداک چین و ... بنابراین ما خرید از آوازک را به شما پیشنهاد می کنیم تا هم جنس اصلی داشته باشید و هم آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید. 
شما علاوه بر خرید سیم لحیم از آوازک می‌توانید انواع هویه (تفنگی، گازی، قلمی، چکشی، هوای گرم و ...)، انواع نوک هویه (ماتکی، سرکج، سرصاف، مفتولی، تی شکل و ...) روغن لحیم و خمیر فلکسی، المنت هویه و ... را نیز از برندهای معتبری مانند ولر آلمان، گات ژاپن، قلع کش خریداری نمایید.
از دیگر خدماتی که آوازک برای جلب رضایت مشتریان خود ارائه می‌دهد، تعمیر هویه و المنت هویه است. کافیست برای این کار با آوازک تماس بگیرید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان