انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه و از کجا در ایران اینورتر یاسکاوا بخریم؟

چگونه و از کجا در ایران اینورتر یاسکاوا بخریم؟

#1
معرفی کلی
از بعد از به رسمیت شناخته شدن جریان AC به عنوان جریان اصلی برای استفاده در وسایل برقی، این مشکل بود که این جریان نمیتواند مانند Dc ذخیره شود؛ برای همین برای ذخیره همچنان از DC استفاده شد. اما چه پیش میاید اگر بخواهیم از این جریان Dc دخیره شده در وسایلی که با AC کار میکنند استفاده کنیم. در چنین مواقعی باید از یک اینورتر استفاده کرد تا بتواند جریان را تبدیل کند. استفاده از اینورتر ها اما منافع دیگری نیز دارد، مانند کنترل موتور و...
همین امر باعث شد این دستگاه در قرن 20 به یکی از دستگاه های مهم در اتوماسیون صنعتی تبدیل شود که استفاده زیادی دارد. شرکت های زیادی به این عرصه یعنی تولید اینورتر پا گذاشتند که در میان آنها هم شرکت های غربی مانند زیمنس  و اشنایدر هستند هم شرکت های شرقی مانند یاسکاوا و ال اس. ما در ادامه به بررسی یاسکاوا به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های فعال در زمینه اینورتر، کنترل موتور، سرو موتور و... میپردازیم و میبینیم چرا محصولات این شرکت به این حد در ایران محبوب شده است.
محصولات یاسکاوا
یاسکاوا به عنوان شرکتی در زمینه اتوماسیون صنعتی تمرکز خود را بیشتر از هر چیز بر دستگاه های کنترل گذاشته است. اینورتر ، سرو موتور و... اما همچنین در زمینه رباتیک نیز بسیار پیش رو است و توانسته بخش زیادی از بازار را در این زمینه در اختیار بگیرد. ربات های یاسکاوا که در بسیاری از کشورها به خصوص کشورهای غربی استفاده می شوند با دقت بالای خودشان میتوانند محصولات با کیفتی را تولید کنند.
اینورترهای یاسکاوا
این شرکت توانسته در حدود یک قرن فعالیتی که داشته است تا حد زیادی باعث پیشرفت تکنولولژی اینورتر شود و این مهم این گونه اتفاق افتاده است که یاسکاوا همواره دنبال اضافه کردن فناوری های جدید و نوآوری بوده است و محصولات با کیفیتش باعث فروش بالای آنها میشده که در نتیجه یاسکاوا باز قادر به تولید اینورترهای بهتر بهتر بوده است.
در میان اینورترهای یاسکاوا سری L7 و G از قدیمی ها هستند که سال ها توانستند وظیفه شان را به خوبی انجام دهند. اما الان استفاده از اینورتر های دیگری بسیار محبوب است مانند A1000 و L1000.
به سبب ویژگی های خاص این اینورتر ها آنها را میتوان در هر زمینه ای استفاده کرد و در کل آنها اینورترهای همه جانبه هستند؛ بر خلاف اینورتر های تخصصی ای مانند L1000 که فقط مختص یک زمینه خاص مانند آسانسور هستند.
مهرسا یاسکاوا به عنوان نمایندگی یاسکاوا در ایران سالهای سال است که وظیفه تامین نیاز داخل کشور را در زمینه کنترل حرکت و در محصولاتی مانند اینورتر و سروو موتور را عهده دار بوده است و همواره سعی کرده است با ارائه قیمت های مناسب و منطقی بتواند به چرخیدن چرخ صنعت کمک کرده باشد. برای اطلاع از قیمت انواع اینورتر و کنترل دور موتور با مهرسا یاسکاوا در ارتباط باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان