انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ربات سرخطی بورس رایگان

ربات سرخطی بورس رایگان

#1
ربات سرخطی بورس توشن است که شما می توانید آنرا تنظیم کنید که چه سهامی را برای شما خریداری کند ، از چه زمانی شروع به کلیک کردن روی این سهام کند و چه فاصله زمانی را بین کلیک ها رعایت نماید 
برای مثال اگر شما بخواهید سهامی را که صف های طولانی خرید دارد ، خریداری نمایید ، باید در جایگاه و ردیف های اول صف خرید قرار بگیری ، برای اینکار نیازمند ابزار و زیرساخت مناسب می باشید ، ابزار اول استفاده از سرور مجازی بورس توشن با اینترنت فوق سرعت است و ابزار دوم استفاده از ربات و نرم افزار سرخطی بورس می باشد.
در حالت عادی بدون استفاده از ربات سرخطی بورس رایگان ، شما باید به صورت دستی روی دکمه خرید کلیک کنید و چون زمان دقیق باز شدن بازار بورس مشخص نیست ، شما باید از چند ثانیه جلوتر شروع به کلیک کردن نمایید با فاصله 300 میلی ثانیه که کارگزاری ها قانون کرده اند .
اما آیا با دست می شود به این سرعت و دقت اینکار را انجام داد ؟ جواب خیر است ،  شما حتما نیاز به نرم افزار دارید که همینکار را به درستی و با سرعت و دقت زیاد انجام دهد  و همچنین به اینرنت پرسرعت سرو مجازی توشن نیاز دارید تا این نرم افزار را روی این سرور نصب و استفاده نمایید تا در کمتر از 1 میلی ثانیه درخواست های شما به مقصد ارسال شود . برای آشنایی بیشتر با سرور مجازی بورس توشن به همراه نرم نرم افزار سرخطی وارد این صفحه شوید —>>  خرید سرور مجازی بورس 
سرخطی زدن در بورس یعنی چه؟
به زبان ساده می توان گفت اصطلاحا به سفارشاتی که دقیقا در ثانیه های اول و آغازین معاملات نمادهای بورسی در صف خرید یا فروش گذاشته شود سرخطی می گویند که با توجه به اول بودن این درخواست در صف سفارشات احتمال خرید سهم نزدیک به ۱۰۰ درصد می باشد. این امر مخصوصا در نمادهایی که درخواست ها با تعداد میلیونی ارسال میشوند در خرید و یا عدم خرید سهم بسیار تاثیر گذار می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان