انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
با بودجه 500 تا 600 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟

با بودجه 500 تا 600 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟

#1
یکی از این ارکان مطرح در اقتصاد هر کشوری بازار خرید و فروش خودرو می‌باشد. با توجه به رکود تورمی حال حاضر که اقتصاد به آن دچار شده است، بازار خودرو نیز بی‌نصیب نمانده و این رکود تورمی به‌خوبی قابل‌مشاهده است. از سوی دیگر ممکن است شما در همین شرایط قصد فروش خودروی دست‌دوم خود را داشته باشید. به همین جهت می‌توان گفت داشتن اطلاعات کافی درزمینه خرید و فروش خودرو می‌تواند شما را در این امر کمک کند. ممکن است برخی افراد در هنگام فروش خودرو شیادانه قیمتی کمتر از قیمت منطقی و روز به شما پیشنهاد کنند و اتومبیل را به قیمت بسیار کمتر بفروشید و متضرر شوید.

چری تیگو ۵ اسپرت لاکچری مدل ۹۵ - قیمت ۵۳۰ میلیون

 شرکت مدیران خودرو در سال ۱۳۹۵ اقدام به مونتاژ و عرضه این کراس اوور چینی در ایران نمود. شرکت خودروی چری نیز در راستای رضایت مشتریان و فروش خود را تقریباً سنگ تمام گذاشته است. استفاده از مواد باکیفیت در کابین خودرو، امکانات رفاهی و ایمنی مناسب همه نشان‌دهنده توجه این شرکت بر روی فروش خودرو است.
  این مدل چری‌تیگو ازنظر ایمنی توانسته فاکتورهای تقریباً رضایت بخشی را بر روی خودرو نصب کند. استفاده از ترمز دیسکی مجهز به ABS و EBD، سنسور فشار باد تایر، سیستم هشداردهنده قفل مرکزی، ترمز کمکی، ۴ عدد کیسه هوا و...  علاوه بر آن دارا بودن ۵ ستاره ایمنی موسسه تست تصادف بسیار نیز  نشانه دقت شرکت چری بر ایمنی خودرو است .
ازنظر امکانات رفاهی نیز این کراس خوش درخشیده و امکاناتی چون سانروف، سیستم ورود و استارت بدون کلید، آینه‌های جانبی تاشونده، کامپیوتر سفری سنسور پارک عقب، کروز کنترل، سیستم کنترل فشار باد لاستیک، تنظیم ۶ جهت صندلی راننده به‌صورت برقی و... را بر روی خودرو تعبیه کرده است.
اگر مشخصات فنی این سدان چینی هنگام خرید و فروش خودرو برای شما در اولویت است، باید گفت؛ چری تیگو ۵ با موتور ۴ سیلندر خود توان تولید ۱۳۹ اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۸۲ نیوتن متری دارد. همچنین شتاب صفر تا صد خود را برحسب ثانیه ۱۴ است. در کنار این موارد استفاده از چرم مصنوعی پلاستیک و مواد باکیفیت در فضای داخلی کابین نیز قابل‌توجه است. البته گنجایش ۵سرنشین بزرگسال و صندوق عقب جادار هم باید به آن اضافه کرد.


جک ۵S دنده‌ای مدل ۹۶ – قیمت ۶۰۰ میلیون

 این خودرو چینی در سال ۱۳۹۳ توسط شرکت کرمان خودرو وارد ایران شد و از آن سال عرضه و تولید آن در کشور ادامه یافت. در بیان امکانات و تجهیزات رفاهی به‌کاررفته در این خودرو می‌توان به مواردی چون دوربین عقب، رهیاب، ساندروف، کنترل ایستایی در سربالایی، روکش چرمی صندلی‌ها، آیینه‌های جانبی با تنظیم برقی، سیستم صوتی با ۶ عدد بلندگو، نمایشگر، اتولایت، مه شکن جلو و عقب، کنترل سرعت در سرازیری، فرمان برقی دوحالته، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی نمایشگر و... اشاره کرد.
 همچنین ازنظر ایمنی حسگر پارک جلو و عقب، ترمز ABS، ترمز EBD، حسگر فشار باد تایر، پشت‌سری فعال، کمربند ایمنی پیش کشنده و ترمز کمکی را بر روی خودرو تعبیه شده است. علاوه بر آن داشتن ۵ ستاره ایمنی موسسه CNCAP در آسمان این خودرو می‌درخشد.


ادامه این مقاله را در سایت ایران ورزشی بخوانید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان