انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خودروهای خوب 800 میلیونی

خودروهای خوب 800 میلیونی

#1
به گزارش ویجیاتو، خرید و فروش خودرو به خصوص خودروهای کارکرده ریسک بالایی دارد. هزینه‌ای که فرد برای خرید خودرو می‌پردازد بسیار بالا است و در صورتی که خودرو به طور دقیق کارشناسی نشده باشد، ممکن است هزینه‌های دیگری را هم در آینده شامل شود. این امر به خصوص در مورد خودروهای خارجی و گرانقیمت بازار که اطلاعات تخصصی در مورد آن‌ها کمتر وجود دارد، دیده می‌شود.

بی ام و X3 مدل 2007
بی ام و X3 یکی از کراس اوورهای آلمانی لوکس و جذاب است که اولین بار در سال 2013 توسط شرکت پرشیا خودرو وارد ایران شد. این خودرو به واسطه امکانات فوق العاده جذاب، ظاهر اسپرت، موتور پر قدرت و عملکرد فنی مناسب، به سرعت در بازار کشورمان مانند بازارهای جهانی خرید و فروش خودرو، به موفقیت دست یافت. اولین برتری این خودرو نسبت به رقبایش، از نظر فنی بود. این خودرو برخلاف رقبا دارای یک موتور کوچک توربوشارژ بود که با قدرت بیشتر، سوخت کمتری مصرف می‌کرد. در واقع موتور 2 لیتری این خودرو که می‌توانست 245 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید کند، در هر 100 کیلومتر به 7.3 لیتر بنزین در حالت ترکیبی نیاز دارد. 
به علاوه، این خودرو شتابگیری قابل توجهی دارد به طوری که در مدت زمان 6.7 ثانیه از شتاب 0 به 100 خواهد رسید. نیرویی که موتور این خودرو تولید می‌کند، توسط یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چهار چرخ آن انتقال پیدا خواهد کرد. لیست امکانات رفاهی آن نیز بسیار طولانی است. گرم‌کن صندلی‌های جلو، سقف پانوراما، سیستم صوتی حرفه‌ای هارمن کاردون، هدآپ دیسپلی، اتوپارک، کروز کنترل هوشمند، گرم‌کن فرمان، ورود و استارت بدون کلید، تهویه خودکار دوگانه و موارد دیگر اشاره کرد. این خودرو را می توان یک گزینه بسیار مناسب و مطلوب برای مصرف کنندگان جوان تا میان سال دانست. در زمان خرید خودروی بی ام و x3 می‌توانید اطمینان داشته باشید که با یک خودروی به روز، ایمن و کاربردی ساخت کشور آلمان روبرو خواهید بود.


پژو 2008 اتوماتیک مدل 97
پژو 2008 خودرویی است که شرکت فرانسوی پژو در سال 2012 به طور رسمی آن را معرفی و در سال بعد وارد بازار کرد. در سال 2016 با تغییراتی که روی این خودروی کراس اوور انجام شد، نمونه فیس لیفت آن به بازار خرید و فروش خودرو عرضه شد. بعد از تولید نمونه فیس لیفت این خودرو، در سال 1396 شرکت ایران خودرو در داخل کشور مونتاژ آن را شروع کرد. به این ترتیب کسانی که طرفدار خرید خودرو شاسی بلند تولید داخل بودند، توانستند با یک قیمت معقول به این خودرو دست پیدا کنند. پژو 2008 دارای یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است که 163 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این سیستم پیشرانش، با کمک یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلویی انتقال پیدا می‌کند. پژو 2008 خودرویی ایمن و با امکانات است که تجربه رانندگی با آن می‌تواند لذت‌بخش باشد. 
این خودرو به کروز کنترل مجهز است که رانندگی با آن را ساده‌تر می‌کند و راننده خستگی کمتری را تجربه خواهد کرد. ترمز اضطراری، کنترل لغزش، کنترل پایداری خودرو، کنترل فشار باد تایر، سنسور باران و امکانات دیگر، از مواردی هستند که بعد از خرید خودرو پژو 2008 به آن‌ها دست پیدا خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که این خودرو دیگر در داخل کشور مونتاژ نمی‌شود و به سختی می‌توان نمونه‌های صفر کیلومتر آن را در بازار خرید و فروش خودرو پیدا کرد. بنابراین در حال حاضر قیمت آن سر به فلک کشیده است و هم‌رده خودروهای آلمانی مانند بی ام و قرار گرفته که در ادامه به آن می‌پردازیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان