انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی بالابر هیدرولیکی مغازه

معرفی بالابر هیدرولیکی مغازه

#1
برای بررسی بالابر هیدرولیکی مغازه بهتر است اول این محصول را بشناسیم. این بالابر‌ها که از نوع بالابر ثابت هستند، با استفاده از فشار روغن که توسط الکتروموتور به سمت جک‌ ها هدایت می‌ شود، کار میکنند. ایمنی نسبتاً بالا و امکان کار با برق تک فاز، باعث شده است که این محصولات در مغازه‌ ها، کاربرد بالایی داشته باشد. ظرفیت حمل بار بالا و دوام مناسب باعث افزایش کارایی این محصول شده است. استفاده از بالابرهای هیدرولیکی اجازه می‌ دهد که بتوانیم با اعمال نیروی بسیار کم به نیروی زیادی در قسمت خروجی دست پیدا کنیم. از طرفی وجود تجهیزاتی مانند شیر‌های تنظیم، شیلنگ‌ های هیدرولیکی انعطاف پذیر و شیرهای قفل کننده هیدرولیکی بر روی این بالابرها باعث می شود، در زمان کار انعطاف پذیری بالایی داشته باشید. همچنین انتقال بار با بالابرهای هیدرولیکی مغازه به گونه‌ای است که در زمان حرکت به سمت بالا یا پایین هیچگونه ضربه‌ ای را احساس نخواهید کرد. موارد کاربرد بالابر هیدرولیکی مغازه عبارتند از:
● جابجایی نفرات بین طبقات فروشگاه ها و مغازه‌ های بزرگ
● حمل و نقل انواع کالاهای سنگین، مواد غذایی، قطعات صنعتی و… در فروشگاه‌ های چند طبقه و رستوران‌ ها
برای بررسی بالابر هیدرولیکی مغازه به صورت دقیق باید مزایای این محصولات را بشناسید. موارد زیر را می‌ توان به عنوان مزایای بالابر هیدرولیکی مغازه در نظر گرفت:
● دقت بالا در کنترل حرکت
● دارای تنوع بالا از نظر ظرفیت بار قابل تحمل بالابر
● انعطاف پذیری مناسب در شرایط مختلف
● طراحی ساده
● دوام بالا در صورت استفاده اصولی
● امنیت و ضریب اطمینان بالا نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار
● امکان افزایش قدرت و نیرو در زمان انتقال بار
وجود این مزایا باعث شده است که بسیاری از مشتریان بعد از انجام تحقیقات، خود به این نتیجه برسند که استفاده از بالابرهای هیدرولیکی قطعاً گزینه بهتری نسبت به سایر محصولات مشابه است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان