انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش هایی برای خوش بو نگه داشتن جاروبرقی

روش هایی برای خوش بو نگه داشتن جاروبرقی

#1
جارو برقی از پر مصرف ترین لوازم خانگی میباشد که  به جهت تمیز نگه داشتن کف خانه مورد استفاده قرار می گیرد ، حال در صورتی که آن را به طور مرتب تمیز نکنیم سبب پخش بوی بد در تمام خانه خواهیم شد ، با استفاده از دستورالعمل ساده ی زیر میتوانیم جارو برقی را تمیز و خوش بو نگه داریم .
محفظه را تمیز کنید
گام اول تمیز کردن محفظه ی جاروبرقی است ، با استفاده از دستمال مرطوب سطح محفظه را کاملا پاک کنید به گونه ای که هیچ گونه گرد و غباری باقی نماند . کیسه محفظه خود را تعویض کرده و این عملیات را به میزان سه نوبت در ماه انجام دهید ، در صورتی که از کیسه های قابل شستشو استفاده می کنید آن را از محفظه جدا کرده و به صورت کامل تمیز کنید .
فیلتر دستگاه را تعویض کنید
فیلتر های هوا در جاروبرقی برای جمع آوری گرد و غبار ، مواد حساسیت زا و به صورت کلی تمامی آلودگی ها استفاده می شوند ، که از ورود آن ها به هوا جلوگیری میکنند. پیشنهاد می گردد هر سه یا شش ماه یک بار نسبت به تعویض فیلتر دستگاه خود اقدام کنید تا دستگاه شما در بهترین حالت کارایی و بازدهی خود قرار بگیرد .
 
از پد ها و صفحات عطری استفاده کنید
نوعی از پد های مخصوص و معطر و در رایحه های متعددی در بازار موجود است که با قرار دادن آن در قسمت بالای فیلتر هوا میتوانید از رایحه ی آن استفاده کنید ، به این صورت که هوا از داخل فیلتر عبور کرده و به این فیلتر برخورد می کند و رایحه ی ملایمی را در محیط خانه پخش می کند .

لینک منبع:
http://tamireaval.revolublog.com/-a202142246
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان