انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکات ویژه خرید جاروبرقی

نکات ویژه خرید جاروبرقی

#1
برای آنکه بتوانید جاروبرقی مناسبی را برای خود خریداری کنید باید بر نکات خرید این محصول هم احاطه کاملی داشته باشید. با این کار می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه موردنظر خود انتخاب هوشمندانه‌تر و بهتری داشته باشید. در ادامه این مقاله با عنوان نکات ویژه خرید جاروبرقی همراه ما باشید.
 
یکی از اولین مسائلی که باید در زمان انتخاب جاروبرقی موردنظر خود در نظر داشته باشید توجه به توان دستگاه است. به طور کلی توان موتور یا همان قدرت جاروبرقی با واحد وات اندازه‌گیری می‌شود. هرچه این قدرت در جاروبرقی شما بیشتر باشد با جاروبرقی قوی‌تری روبه‌رو خواهید شد. البته در این میان باید تفکیک نیاز خانگی و یا غیر از آن را نیز در نظر داشته باشید.

قدرت مکش جاروبرقی نیز مسئله مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید. به طور کلی باید بگوییم که هر چه قدرت مکش جارو بیشتر باشد توانایی تمیز کردن آن نیز بیشتر خواهد بود. با این حال معمولاً قدرت مکش جاروبرقی در مدل‌های مختلفی از این محصول قابل تنظیم است و می‌توان با کنترل بر روی آن، استفاده از جاروبرقی را برای سطوح مختلفی تنظیم کرد.
 
مسئله مهم دیگر به وزن جاروبرقی بر می‌گردد. برخی از مدل‌های جاروبرقی آن‌قدر سنگین‌وزن هستند که امکان حمل آن‌ها و یا حرکت دادنشان به حدی سخت است که کار نظافت را نیز دشوار و خسته‌کننده می‌کنند. علاوه بر این در استفاده از این نوع جاروبرقی‌ها به مرور زمان دست، کمر و یا سایر اعضای بدن فرد نیز آسیب خواهد دید. به همین دلیل هم توصیه می‌کنیم که در زمان خرید جاروبرقی به سراغ مدل‌هایی بروید که با وزن کم خود، امکان کار کردن را برای شما به مراتب راحت‌تر می‌کنند.
 
میزان صدای دستگاه جاروبرقی نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید در ضمن خرید خود به آن توجه کنید. به طور کلی باید بگوییم که میزان صدای جاروبرقی معمولاً با قدرت موتور آن رابطه دارد. امروزه جاروبرقی‌هایی روانه بازار شده‌اند که با وجود قدرت بالای موتور خود، صدای کمی دارند و افراد را کلافه نمی‌کنند!
 
یادتان باشد که در زمان خرید جاروبرقی باید به طول کابل برق آن نیز توجه کنید. هرچه طول سیم برق جاروبرقی شما بیشتر باشد، راحت‌تر می‌توانید آن را حرکت داده و در قسمت‌های مختلفی از خانه ببرید.
 
یکی دیگر از ویژگی‌های یک جاروبرقی خوب داشتن لوله تلسکوپی است. لوله‌های تلسکوپی در واقع قسمتی فلزی از لوله جاروبرقی هستند که برای تطبیق قد کاربر طراحی شده و قابل تنظیم هستند. به همین دلیل هم قسمت لوله‌های فلزی بر روی هم لغزش پیدا می‌کنند و در هر اندازه و ارتفاعی که فرد می‌خواهد تنظیم و ثابت می‌شوند.
 
امروزه مدل‌هایی از جاروبرقی روانه بازار می‌شوند که دارای برس‌های مختلفی هستند که هر کدام از این برس‌ها برای فضا و یا کاربرد خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای مثال برخی از برس‌ها مخصوص تمیز کردن حیوانات خانگی هستند و برخی تمیز کردن مایعات از روی زمین و… به همین دلیل نیز شما می‌توانید با توجه به موارد استفاده خود از جاروبرقی به سراغ مدل‌هایی بروید که برس‌های متفاوت‌تری نیز به همراه دارند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان