انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تفاوت های تبلیغات محیطی و تبلیغات آنلاین

تفاوت های تبلیغات محیطی و تبلیغات آنلاین

#1
تفاوت تبلیغات محیطی و آنلاین در جذب مخاطب و بازدهی:
تبلیغات محیطی نیاز به تکنیک خاصی ندارند. اما در صورتی که با آگاهی کامل انجام شوند، بازده مناسبی را به همراه دارند. رادیو، تلویزیون و بیلبوردها پربازده ترین نوع تبلیغات هستند. اما در تبلیغات آنلاین روش های بسیاری وجود دارد که می توان از آن برای جذب مخاطب استفاده کرد. مانند تبلیغات کلیکی در سایت های پربازدید. البته در بعضی از روش های آنلاین تایم زمان تبلیغ کمتر از تبلیغات محیطی است.

تأثیرگذاری تبلیغات محیطی در مقابل تبلیغات آنلاین:
در روش تبلیغ محیطی تأثیرگذاری کمپین های تبلیغاتی در دراز مدت مشخص می شود. در این روش آمار بازدید کنندگان و رضایت مشتری از محصولات و خدمات مشخص نیست. اما در تبلیغات اینترنتی تأثیرگذاری کمپین ها به صورت لحظه ای گزارش می شود و تعداد بازدیدکنندگان قابل مشاهده است.

دسترسی مخاطبان:
تبلیغات سنتی معمولاً یک منطقه محدود را پوشش می دهند و از این رو دسترسی مخاطبان به این نوع تبلیغات محدود است. اما به دلیل وسعت فضای اینترنت دسترسی مخاطبین به تبلیغات اینترنتی بسیار زیاد است. به وسیله تبلیغات اینترنتی شما می توانید محصولات و خدمات خود را حتی به سراسر دنیا نیز معرفی کنید.

تغییر در طراحی تبلیغات:
تبلیغات سنتی یا محیطی در یک چارچوب خاص و بر اساس معیارهای خاص طراحی و اجرا می شوند. بنابراین تغییر در این نوع تبلیغات به راحتی امکان پذیر نیست و حتی بسیار هزینه بر است. اما در روش تبلیغات مدرن یا تبلیغات دیجیتالی اجرای تغییر در طراحی تبلیغات به سهولت امکان پذیر است و نیاز به صرف هزینه آنچنانی ندارد.

نمایش تبلیغات به همه:
در روش محیطی تبلیغات برای عموم به نمایش گذاشته می شود و نمی توان فهمید که آیا کسانی که مشتری محصول هستند این تبلیغ را دیده اند یا خیر. اما در روش اینترنتی این امکان وجود دارد که تبلیغ را برای افراد خاصی که مشتری محصول هستند به نمایش گذاشت.

نتیجه گیری:
اینکه از کدام یک از تبلیغات محیطی و یا اینترنتی استفاده کنید به عوامل بسیاری بستگی دارد. مثلاً شاید در بعضی مواقع و در برخی مکان ها نیاز داشته باشید تا در کمترین زمان با کمترین هزینه پیام تبلیغاتی خود را به تعداد محدودی از افراد انتقال دهید.

قطعاً در این شرایط نمی توانید از تبلیغات محیطی استفاده کنید. چرا که هم زمان بر می باشد و هم برای اجرای آن متحمل هزینه می شوید. بنابراین می توانید از انواع مختلف تبلیغات آنلاین استفاده کنید.

رایگان بودن و در دسترس بودن تبلیغات اینترنتی موجب محبوبیت این تبلیغات در بین کاربران شده است.

تفاوت تبلیغات اینترنتی و محیطی
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان