انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چند روش تبلیغات رایگان در اینترنت برای کسب و کار

چند روش تبلیغات رایگان در اینترنت برای کسب و کار

#1
استفاده از google map و افزودن آدرس محل کار:
زمانی که شما از این سایت استفاده می کنید رتبه شما در نتایج جستجوی گوگل بالاتر می رود. بالا بودن رتبه گوگل خود به نوعی تبلیغات رایگان برای کسب و کار است. در واقع زمانی که مشتریان محصول مورد نظر خود را در گوگل سرچ می کنند، قطعا کسب و کاری را انتخاب می کنند که در رتبه بالاتری قرار دارد.

بنابراین سعی کنید همیشه در دسترس مشتری قرار داشته باشید.

انتشار پست مهمان در سایت های پربازدید:
با گذاشتن پست مهمان در سایت های پربازدید می توانید با مخاطبان آن سایت ارتباط برقرار کنید و از این طریق کسب و کار خود را به آنها معرفی کنید. علاوه بر آن تبلیغات رایگان کسب و کار در این سایت ها، به شما این امکان را می دهد تا با علاقمندان به کسب و کار خود بیشتر در ارتباط باشید.

درج تبلیغات رایگان به عنوان پست مهمان در سایت های دیگر، مزایای بسیاری دارد و حتی گاهی از پستی که در سایت خودتان منتشر می کنید هم مشتری بیشتری برای کسب و کارتان جذب می کند.

برای افزایش اعتبار و حتی بالا بردن رتبه سایت خود در نتایج جستجوی گوگل، می توانید علاوه بر انتشار پست مهمان در سایت های محبوب، در همان پست لینک وب سایت خود را قرار دهید تا مخاطب به راحتی و با یک کلیک به سایت شما وارد شده و محصولات تان را مشاهده کند. این کار نیز نوعی تبلیغات رایگان برای کسب و کار محسوب می شود.

درج وب سایت خود در پایان ایمیل هایتان:
یکی دیگر از روش هایی که می توانید برای کسب و کار خود تبلیغ رایگان داشته باشید، فرستادن ایمیل های تبلیغاتی روزانه برای افراد است. برای اینکه این کار نتیجه بهتری داشته باشد می توانید در پایان ایمیل های ارسالی، لینک سایت خود را قرار دهید.

همچنین در صورتی که عضو شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و … هستید، می توانید با قرار دادن لینک وب سایت خود در پروفایل هایتان، خودتان برای کسب و کارتان تبلیغات رایگان انجام دهید.

انتشار مطلب در لینکدین:
شاید یکی از دلایل محبوبیت لینکدین برای انتشار اطلاعات مربوط به کسب و کار، این باشد که در این مکان می توانید با اشخاص متخصص در این زمینه در ارتباط باشید.

با انتشار مطلب در لینکدین شما می توانید تخصص خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. افراد مرتبط با شما و سایر اعضا لینکدین پست شما را با دیگران به اشتراک می گذارند و با این کار به نوعی برای کسب و کار شما تبلیغات رایگان انجام می دهند.

ارسال خبرنامه الکترونیکی:
می توانید برای برقراری ارتباط با مشتری، تبلیغ محتوا و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به کسب و کار، از خبرنامه الکترونیکی استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید یک خبرنامه الکترونیکی ایده آل برای کسب و کارتان داشته باشید، می توانید از ابزارهای رایگان طراحی خبرنامه کمک بگیرید. با ارسال خبرنامه الکترونیکی می توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید و اخبار مربوط به کسب و کار را به اطلاعشان برسانید.

با ارسال خبرنامه می توانید حتی کسانی که مشتری شما نیستند را به سمت کسب و کار خود جذب کنید که این کار نوعی تبلیغات رایگان برای کسب و کار شما است.


ایجاد مسابقه و دادن جایزه:
برای اینکه برای کسب و کارتان مشتری بیشتری جذب کنید و همچنین تبلیغات رایگان برای کسب و کارتان داشته باشید، می توانید همراه با خرید به مشتریانتان یک محصول به عنوان اشانتیون بدهید.

برگزاری مسابقه هم می تواند راه دیگری برای تبلیغات رایگان کسب و کارتان باشد. با گذاشتن مسابقه و دادن هدیه به مشتریان می توانید آنها را به خرید های بیشتری ترغیب کنید.

همچنین می توانید برای جایزه دادن محصولاتی را طراحی کنید که نام برند شما بر روی آن حک شده باشد. با این کار شما می توانید به صورت رایگان و در مقیاس وسیعی کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید.

به اشتراک گذاشتن فیلم در سایت های مانند یوتیوب و آپارات:
شبکه هایی مانند یوتیوب و آپارات از آمار بازدید بالایی برخوردارند. بنابراین می توانید با ساخت تیزرهای تبلیغاتی در مورد کسب و کارتان، برند خود را به دیگران معرفی کنید و برای کسب و کارتان تبلیغات رایگان انجام دهید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان