انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
غلبه بر ترس و استرس هنگام پیش بینی

غلبه بر ترس و استرس هنگام پیش بینی

#1
پیش بینی ورزشی هموار همراه با ترس و استرس است. زیرا حتی بازیکنان حرفه ای هم ممکن است بعد از چند باخت متوالی کنترل خود را از دست داده و تصمیمیات غلط بگیرند.
عده زیادی از افرادی که پیش بینی می کنند طبیعی است که در وقت پیش بینی دچار ترس یا استرس شوند. هیچ کس دوست ندارد ببازد ولی باخت جزء جدا نشدنی پیش بینی است و گاهی هر چه پبش بینی میکنید به باخت ختم می شود. حتی ممکن است پیش بینی ای که با اطمینان انتخاب کرده اید هم به باخت منتهی شود. و اگر به عقب برگردید میبینید که تعداد باخت های شما از تعداد بردها بیشتر است. این وقت ها فکر باخت شما را رها نخواهد کرد و ممکن است به مرور به این نتیجه برسید که هر کار کنید خواهید باخت. این افکار باعث میشود که اعتماد به نفس شما به مرور تضعیف شود.
افراد این وقت ها برای فرار از شکست به پیش بینی با پول زیاد و بر روی شرط های امن برای جبران ضرر مالی خود متوسل می شوند. ولی این جور وقت ها افراد تصمیمات غلط زیادی می گیرند که منجر به ضررهای سنگین تر می شود.
[عکس: %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%A8%D8...%D8%B1.jpg]
 
چگونه می توانیم بر استرس هنگام پیش بینی غلبه کنیم؟ Butterfly
بهترین تصمیم هنگام باخت های پی در پی چیست؟
چگونه باید اعتماد به نفس از دست رفته خود را دوباره به دست آوریم؟ گام اول این است که مدیریت مالی داشته باشید. همیشه یک مبلغ خاص را برای پیش بینی های خود در نظر بگیرید. ولی این مبلغ نباید آنقدر زیاد باشد که از دست دادن آن به شما فشار زیادی وارد کند. باید در نظر بگیرید که ممکن است تمام این پول را ببازید. این یکی از اصول مهم مدیریت مالی است. باخت در پیش بینی فوتبال جزء جدا نشدنی هر شرط بندی است. ولی ترفندها باعث میشود که عده ای از پیش بینی درآمد بالا داشته باشند و عده ای دائما پول خود را ببازند.
اگر مبلغی را که برای پیش بینی کنار گذاشته اید زیاد بالا نباشد وقتی آن را می بازید اعتماد به نفس خود را از دست نمی دهید. ولی اگر دچار این مشکل شدید برای مدتی پیش بینی را کنار بگذارید و بعد از مدتی دوباره رویه سابق را پیش بگیرید.
روحیات هرکس با دیگری فرق می کند پس بهتر است تا جایی که به نظرتان لازم است به خودتان استراحت دهید. بهتر است برای موفقیت بیشتر اصول پایه پیش بینی را یاد بگیرید. آن وقت است که متوجه اشتباهات گذشته خود در هنگام پیش بینی خواهید شد.
همه انسان از شکست ترس دارند و این یک موضوع طبیعی است. ولی از هر شکست برای پیروزی های بعدی باید درس گرفت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان