انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
صندلی ارگونومیک چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟

صندلی ارگونومیک چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟

#3
کارمندان، مدیران و افرادی که پشت میز نشستند نیاز به صندلی ارگونومیک را به طور کامل احساس می‌کنند. اما این صندلی‌های ارگونومیک ویژگی‌های خاصی دارند که باید به آنها توجه کرد و یک صندلی با بیشترین امکانات را انتخاب کرد. این امکانات می‌تواند شامل تنظیم ارتفاع صندلی، حمایت از گردن یا گودی کمر و تنظیم دسته و شیب پشتی صندلی باشد. معمولا صندلی‌هایی که بر اساس اصول ارگونومی ساخته شده‌اند راحتی افراد را در نظر گرفته و برای افراد با قد و وزن مختلف متناسب هستند. کمردرد یا گردن درد از مشکلات ناشی از عدم استفاده از صندلی ارگونومیک است. روکش‌های صندلی‌های اداری نیز در راحتی آن تاثیر ویژه‌ای دارد. یک صندلی باید روکشی باکیفیت و قابل تنفس داشته باشد تا افراد بعد از نشستن طولانی‌مدت روی صندلی احساس ناراحتی نکنند. برای کمک به خرید صندلی نیلپر در کرج، تعدادی از این صندلی‌های ارگونومیک را برای شما آورده‌ایم:

صندلی کارشناسی نیلپر oct712t : یک صندلی کاملا استاندارد که با رعایت اصول ارگونومی طراحی شده و دارای قابلیت تنظیم زیادی برای کاربران است. این صندلی زیبا دارای پایه پنج پر فولادی بوده و بسیار مستحکم است.
صندلی کارشناسی نیلپر oct750 : این صندلی نیز با رعایت اصول ارگونومی ساخته شده و دسته آن را نیز می‌توان تنظیم کرد. پایه پنج پر این صندلی از پلاستیک بسیار مستحکم است.
صندلی مدیریتی نیلپر ocm812v: یک صندلی ارگونومیک زیبا و استاندارد همراه قابلیت تنظیم ارتفاع و حمایت از گردن و گودی کمر است. این صندلی نیز دارای پایه پنج پر مستحکم از جنس پروفیل فولادی است.
 
فروشگاه باتاب وارنا البرز دارای نمایندگی برندهای معتبر و مشهوری مانند نیلپر و لیو است و بیش از 15 سال است که در زمینه مبلمان اداری در حال فعالیت است. با مراجعه به سایت نیلپر می‌توانید آدرس فروشگاه ما را در سایت رسمی نیلپر مشاهده کرده و یا به‌صورت آنلاین و یا به‌صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. فروشگاه ما محصولات نیلپر را طبق این شرکت با گارانتی سه‌ساله و خدمات پس از فروش ده‌ساله ارائه می‌دهد. در فروشگاه ما امکان انتخاب انواع روکش‌های چرمی یا پارچه‌ای نیز وجود دارد.  قیمت‌ها در فروشگاه ما نیز مطابق برند نیلپر است.
صندلی‌های اداری در فروشگاه ما فقط به صندلی کارشناسی و مدیریتی ختم نمی‌شود. بلکه با مراجعه به فروشگاه ما می‌توانید انواع صندلی انتظار و چهارپایه متناسب برای اتاق یا سالن انتظار یا رستورانی را مشاهده کنید. همگی این صندلی‌ها بر اساس اصول ارگونومی ساخته شده‌اند و بهترین کیفیت و طراحی را دارند. حتی صندلی‌های آزمایشگاهی فروشگاه ما نیز بهترین کیفیت را دارد برای اکثر کاربردهای آزمایشگاهی قابل‌استفاده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
RE: صندلی ارگونومیک چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟ - توسط batab - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰, ۰۲:۵۸ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان