انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درباره هزینه ثبت شرکت در استرالیا

درباره هزینه ثبت شرکت در استرالیا

#1
از آنجاییکه استرالیا یکی از مهاجر پذیرترین کشورهاست، افراد بسیاری از سراسر دنیا از جمله ایران از راه های متفاوتی اقدام به اخد اقامت این کشور می نمایند. یکی از راه های اخذ اقامت این کشور ثبت شرکت است که البته شرایط و قوانین خاص خود را دارد.

در صورتی که در ایران، شرکت و کسب و کار موفقی دارید و تصمیم به توسعه ی آن در سطح بین الملل گرفته اید و یا طرحی از یک کسب و کار پر بازده دارید، می توانید با ارائه یک بیزینس پلن موفق، شرکت خود را در استرالیا به ثبت برسانید. البته تایید بیزینس پلن ارائه گردیده توسط مراجع ذی ربط این کشور الزامی می باشد.

یکی از مهمترین پرسش هایی که در رابطه با ثبت شرکت در کشور استرالیا وجود دارد، هزینه های ثبت شرکت در استرالیا می باشد.

در رابطه با هزینه ثبت شرکت در کشور استرالیا در ابتدا باید در رابطه با نحوه ی ثبت شرکت تصمیم گیری شود که شرکت از طریق شخص متقاضی و از طریق آنلاین انجام می گیرد و یا با کمک شرکت های رابط انجام خواهد شد(که البته هزینه های این شرکت های رابط با توجه عوامل مختلفی می تواند متغیر باشد).

در صورتی که متقاضیان ثبت شرکت در استرالیا با قوانین و ضوابط این کار آشنا باشند می توانند از طریق فرم ASIC Form 201 و یا مراجعه به سامانه مربوطه امور مربوط به ثبت شرکت را به انجام برسانند که هزینه ای در حدود ۴۰۰ دلار خواهد داشت. در غیر اینصورت نیز می بایست علاوه بر هزینه های ثبت شرکت، حق الزحمه شرکت های واسط را نیز پرداخت نمایند.

نکته ای که می بایست متقاضیان ثبت شرکت در این کشور به آن توجه داشته باشند، زمان ثبت شرکت در استرالیاست که ممکن است حتی تا یک سال نیز به طول بینجامد.

جهت ثبت شرکت و دریافت اقامت استرالیا از این طریق باید محلی برای شرکت تهیه گردد و دو نفر نیز بطور دائم با بیمه و مالیات استخدام گردند. همچنین لازم است گردش مالی حساب شرکت در سال اول حداقل 300 هزار دلار استرالیا باشد.

همچنین متقاضیان ثبت شرکت در این کشور می بایست ثابت نمایند که کسب و کارشان در کشور مبدأ و یا به عبارتی کشور خودشان مبلغ ۴۰۰ دلار استرالیا ارزش داشته است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان