انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قیمت و انواع ترازوی ویستا

قیمت و انواع ترازوی ویستا

#1
ترازوی ویستا
شرکت توزین صدر در سال 1388 تولیدات خود که شامل انواع ترازوی دیجیتال، ترازوی لیبل پرینتر و صندوق فروشگاهی روانه بازار نمود. این شرکت جزئی از تولیدکنندگان برتر سیستم های توزین فروشگاهی می باشد. با تولید انواع ترازو شرکت توزین صدر توانسته نیاز بسیاری از مصرف کنندگان را برطرف سازد. یکی از مدلهای شناخته شده که جز تولیدات توزین صدر می باشد، ترازوی ویستا است. ترازوی ویستا در انواع مختلف ترازوی فروشگاهی، ترازوی پرینتردار، ترازوی لیبل زن، ترازوی بارکد خوان و … تولید می گردد.
ظاهر زیبای این مدل از ترازوی توزین صدر در کنار داشتن کیفیت عالی سبب رضایت خاطر تمامی مشتریان این برند شده است. این ترازو جز ترازوهای فروشگاهی می باشد. تفاوت آنها در داشتن قابلیت هایی نظیر داشتن بارکدخوان، داشتن wifi و پرینتر می باشد. ترازوی پرینتردار ویستا مخصوص استفاده در فروشگاه های بزرگ است در صورتیکه نوع بدون پرینتر و بدون بارکدخوان آن در سوپرمارکت ها استفاده می شود. این مدل جهت استفاده در مکان هایی با حجم کاری پایین مورد استفاده قرار می گیرد. ترازوهای تولید شده دارای ظرفیت توزینی معادل 60 کیلوگرم است. دقت آنها از 2 و 5 گرم تا 10 گرم قابل تنظیم است. توزین دقیق و سرعت در توزین از قابلیت هایی است که یک ترازو دارد. بنابراین در تهیه یک ترازوی دیجیتال بایستی به این نکات دقت فرمایید.
قیمت ترازوی ویستا بستگی به قابلیت هایی که انواع آن دارد متفاوت است. ترازو ویستا پلاس گران ترین نوع ترازو دیجیتال ویستا است که قابلیت های آن بیش از سایر ترازوهای این دسته است. ترازوی بعدی که قابلیت هایی کمتر از ترازوی ویستا پلاس و کمتر از ترازوی دیجیتال ویستا دارد، ترازوی پرینتردار ویستا است. قیمت ترازوی ویستا پرینتردار بین قیمت این دو مدل است. مدل ویستا دیجیتال نیز از دو مدل دیگر دارای قیمتی کمتر می باشد.
انواع ترازوی ویستا
• ترازوی دیجیتال ویستا
• ترازوی ویستا پرینتردار
• ترازوی ویستا پلاس
قطعات ترازوی ویستا
ترازوهای تولید شده ویستا دارای انواع مختلف است که با در نظر گرفتن شرایط کار باید آن را تهیه کرد. سینی این مدل دارای دو مدل تخت و لبه دار می باشد. طراحی این دو مدل جهت استفاده در فعالیت های مختلف است. سینی لبه تخت بیشتر در قنادی های مورد استفاده قرار می گیرد زیرا برای توزین جعبه شیرینی مناسب تر است. در فروشگاه های فروش میوه سینه لبه دار بیشتر کاربرد دارد. زیرا سبب نگهداری میوه شده و مانع ریختن آن از سینی خواهد شد.
فیدار نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال، دستگاه را به مدت 12 ماه گارانتی و ارائه 10 سال خدمات پس از قروش تضمین می نماید. تعمیر ترازو تا زمان وجود مهلت گارانتی به صورت رایگان می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان