انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ظروف یکبار مصرف و انواع آن

ظروف یکبار مصرف و انواع آن

#1
انواع ظروف یکبار مصرف با طرح های زیبا و فریبنده در بازار موجود هستند . یکی از فاکتورهایی که در سال‌های اخیر سبب ایجاد تنوع بسیار بالا در صنعت ساخت انواع ظروف یکبار مصرف شده، استفاده از رنگ‌های جذاب در خط تولید این محصولات است . به عنوان مثال، این روزها شاهد عرضه انواع ظروف یکبار مصرف مشکی به بازار نیز هستیم که این موضوع توانسته توجه تعداد بسیار زیادی از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده و دست آنان را برای انتخاب باز بگذارد .
ظروف یکبار مصرف پلاستیکی : پلاستیک یکی از اولین متریال‌های مورد استفاده در ساخت انواع ظروف یکبار مصرف در جهان بوده و به دلیل داشتن مزایایی چون: وزن کم، استحکام بالا و قابلیت شکل‌پذیری زیاد، جزء پرمصرف‌ترین مواد برای تهیه انواع ظروف یکبار مصرف نیز به‌شمار می‌رود . انعطاف و شکل‌پذیری بالای ظروف پلاستیکی سبب تولید انواع ظروف یکبار مصرف فانتزی و زیبا شده است که در ابعاد و شکل‌های متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد .
ظروف یکبار مصرف آلومنیومی : از جمله مهم‌ترین مزایای ظروف یکبار مصرف فویلی می‌توان به قابلیت استفاده از آن‌ها برای سرو غذاهای گرم و یا حتی قرار دادن این ظروف بر روی حرارت اشاره کرد .
ظروف یکبار مصرف کاغذی : این ظروف نیز مانند ظروف گیاهی، جزء محصولات سازگار با محیط زیست محسوب شده و انتخابی مناسب برای استفاده‌های گوناگون به‌شمار می‌روند . این محصولات به عنوان ظروف یکبار مصرف لوکس در همایش‌ها و جلسات مهم نیز کاربرد داشته و طرفداران بسیار زیادی نیز در بین مصرف‌کنندگان مختلف دارند .
ظروف یکبار مصرف فومی : از ظروف یکبار مصرف فومی در رستوران‌ها و مراسمات مختلف استفاده شده و این تولیدات جزء محصولات پرمصرف محسوب می‌ شوند .
ظروف آشپزخانه سام ست
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان