انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چند مورد از انواع تبلیغات اینترنتی

چند مورد از انواع تبلیغات اینترنتی

#1
- تبلیغ در سایت های پر بازدید
یکی از روش های مرسوم در تبلیغات اینترنتی که پر کاربرد است، انتشار بنر های تبلیغی در سایت های پر بازدید است. البته برای استفاده از این روش باید سعی کنید در سایت هایی آگهی دهید که بیشتر مورد استفاده بازار هدف مشخص شده شما است. البته بازده زیاد، موقعی رخ می دهد که شما آگهی مناسبی را در سایت مناسبی منتشر کنید.

- تبلیغات اسپانسری
از جمله تبلیغات اینترنتی پر کاربرد دیگر، چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی، استفاده از این نوع تبلیغات است. در تبلیغات اسپانسری شرکت در ازای پرداخت هزینه های یک برنامه انتظار تبلیغ برند خود را دارد. می توان با تقبل هزینه های یک وبینار و یا حتی با صرف هزینه های تولید مجموعه آموزشی و انتشار رایگان آن از این شیوه در اینترنت استفاده کرد

- استفاده از ریپورتاژ آگهی ها
همانطور که در دنیای واقعی امکان انتشار آگهی در مجلات و روزنامه ها وجود دارد، در دنیای مجازی نیز امکان انتشار انواع ریپورتاژ آگهی ها در طیف وسیعی از سایت ها است. امروزه نوشتن و تهیه ریپورتاژ ها، خود تبدیل به یک تخصص شده و دارای قواعد و قوانین مشخصی است که باید برای این نوع تبلیغات با آنها آشنا بود.

- همکاری در فروش
این روش، از جمله روش هایی است که قدمت زیادی دارد و در ابتدا در بازارهای آفلاین مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه این روش، تبدیل به یکی از روش های مناسب برای تبلیغات کسب و کار ها در دنیای اینترنت شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان