انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
داروخانه آنلاین چیست؟

داروخانه آنلاین چیست؟

#1
داروخانه آنلاین چیست؟

با پیشرفت فناوری و توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک، کسب‌وکارها به فضای اینترنتی راه یافتند. داروخانه‌ها هم از این قاعده مستثنی نبودند و نسخه اینترنتی آن برای راحتی افراد ایجاد شد. مانند یک فروشگاه اینترنتی کار می‌کند و محصولات خود را در یک سایت با اطلاعاتی مثل قیمت، موجودی، موارد مصرف و هر اطلاعاتی که مشتریان لازم باشد بدانند، قرار می‌دهد.
·        
·        
·         چگونه ممکن است؟
با ایجاد داروخانه‌های اینترنتی، شما دیگر مجبور نیستید برای محصولات داروخانه ای غیر نسخه‌ای، مدت‌ها در صف انتظار بکشید و حتی لازم نیست تا داروخانه بروید تا محصول مورد نیازتان را دریافت کنید. بلکه هرچه که لازم دارید را از طریق یک سایت معتبر سفارش می‌دهید و در منزلتان، تحویل می‌گیرید. محصولات داروخانه‌ای از قبیل، ، لوازم آرایشی و  بهداشتی، تجهیزات پزشکی، مولتی‌ ویتامین و هر آنچه که به نسخه پزشک نیاز نداشته باشد را می‌توان از طریق داروخانه آنلاین تهیه کرد.
[عکس: Delivery-1.gif]
؟
هر کسب‌وکار جدیدی، خوبی‌ها و بدی‌های خودش را دارد؛ به‌خصوص در کسب‌وکارهای اینترنتی که معیارهای تکنولوژی کمی پر رنگ‌تر هستند، افراد دوست دارند مزایای زیادی شامل حالشان شود. خرید از داروخانه آنلاین شاید برای برخی تجربه جدیدی باشد و تا به‌حال از آن استفاده نکرده باشند، ولی بعضی دیگر به دلیل مزیت‌های این نوع داروخانه‌ها، مشتری پر و پا قرص آن‌ها هستند. شما می‌توانید با ، از مزیت‌های زیر بهره‌مند شوید:
1.     به راحتی سفارش بدهید و تحویل بگیرید
داروخانه آنلاین مانند بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، فرایند تحویل و سفارش ساده‌ای دارد. تنها کاری که باید بکنید این است که محصولات داروخانه‌ای خود را انتخاب کنید، خرید را انجام دهید و سفارش خود را در منزل تحویل بگیرید.
2.     همیشه برای شما باز است
در داروخانه‌های آنلاین، ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به روی شما باز است. شما می‌توانید در هر ساعتی از روز خرید خود را انجام دهید و در اولین فرصت تحویل بگیرید.
3.     مشاوره و راهنمایی آنلاین یا تلفنی بگیرید
خرید برخی از محصولات داروخانه‌ای نیاز به مشاوره و آگاهی قبلی دارد. در یک داروخانه آنلاین، شما می‌توانید از طریق سایت راجع به محصولات داروخانه‌ای، مکمل‌های غذایی، مواد آرایشی و بهداشتی و هر آنچه که به آن نیاز دارید، مشاوره بخواهید تا متخصصان به‌سرعت شما را راهنمایی کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
4.     در وقت خود صرفه‌جویی کنید
با خرید از داروخانه‌های آنلاین، دیگر لازم نیست زمان زیادی را در مسیرهای پر ترافیک و خیابان‌های شلوغ و صف‌های طولانی داروخانه سپری کنید.
5.     از تجربیات دیگران استفاده کنید
برخلاف یک داروخانه معمولی، در داروخانه آنلاین، شما می‌توانید در قسمت نظرات و کامنت‌ها، نظر افراد دیگر راجع به محصول مورد نظر خود را بدانید. مطمئناً تجربه فردی که از یک محصول استفاده کرده‌ است، برای انتخاب به شما کمک می‌کند.
6.     برای همه افراد در دسترس است
افراد بیمار، مسن و کم‌توان می‌توانند بدون اینکه از خانه خارج شوند به داروخانه آنلاین دسترسی داشته باشند و موارد مورد نیاز خود را تهیه کنند.
7.     می‌توانید موجودی و قیمت محصول را از قبل بگیرید
در یک داروخانه آنلاین می‌توانید قیمت هر محصول را ببینید و چک کنید که محصول در حال حاضر موجود هست یا نه! در صورتی که در داروخانه معمولی چنین امکانی برای شما وجود ندارد و شما باید برای هر محصول به‌طور جداگانه این موارد را سؤال کنید.
8.     با قیمت ارزان‌تر و پیشنهاد‌ها شگفت‌انگیز تخفیفی خرید کنید
داروخانه آنلاین گاهی محصولات خود را با تخفیف‌های استثنائی به فروش می‌رساند که شما می‌توانید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید. مثلاً الان محصولات داروخانه ایزی دارو با تخفیف‌های خوبی عرضه می‌شود.
پاسخ

داروخانه آنلاین چیست؟

#2
با سلام داروخانه آنلاین یکی از نمودهای جدید تکنولوژی است. در دنیای امروز اکثر کسب و کارها به سمت آنلاین شدن پیش رفته اند. لذا داروخانه ها نیز این قاعده جدا نبوده اند. این گونه داروخانه توانسته اند ارزش افزوده ی بسیار زیادی برای بیماران و مشتریان ایجاد کنند مثلاً بسیاری از داروهایی که ممکن است در مناطق دور افتاده در دسترس نباشند را می توانند از طربق داروخانه های آنلاین پیدا کرد.
پس از این موضوع باید دقت کرد که هر کدام از داروخانه ها امگانات متوعی را ارائه میدهند. در ادامه سعی خواهیم کرد سرویس های متنوع هر کدام از داروخانه های آنلاین را بررسی نماییم.
داروخانه آنلاین باهمانه: از مزیت داروخانه های آنلاین می توان به امکان ارسال کمتر از 12 ساعت در تهران و کمتر از 36 ساعت برای شهرستان ها اشاره کرد. از مزیت های خرید اینترنتی از این داروخانه امکان استفاده مشاوران اختصاصی این داروخانه می باشد. همچنین با خرید دارو از این داروخانه می توانید از تخفیف های ویژه اعضا استفاده نمایید. برای خرید از وبسایت می بایست دعوتنامه داشته باشید که می توان از نفاظ ضعف این فروشگاه است. البته این موضوع به خاطر طیف خاص مشتریان این وبسایت است که معمولاً افراد خاص و لاکچری می باشند.
داروخانه آنلاین بتادارو: این داروخانه نیز توانسته است با ارائه امکانات مانند نخفیف های ویژه، ارسال در بسته بندی های مناسب جای خود را در بین داروخانه های آنلاین باز کند
داروخانه آنلاین داروکده: می توان گفت یکی از قدیمی ترین داروخانه های آنلاین این داروخانه است. تنوع داروها در این فروشگاه بی نظیر است و تقریباً تمام داروها را این داروخانه ارائه می دهد.
داروخانه آنلاین آمازون: از داروخانه های بین المللی می توان به داروخانه آنلاین amazon نیز اشارده کرد. آمازون از سال 2018 داروخانه آنلاین خود را افتتاح کرده است. آمازون سعی کرده است تا طیف وسیعی از سرویس های ویژه خود را در این داروخانه ارائه دهد.
حال سوال اینجاست که این فروشگاهها بیشتر چه محصولاتی را ارائه می دهند. جالب توجه است که تمامی محصولات سلامت محور در این داروخانه ها به فروش می رسد مثلاً انواع فروش انواع مکمل بدنسازی در این داروخانه ها به فروش می رسند یا مثلاً یکی از بهترین محصولات جلوگیری از ریزش مو مانند هیرویت نیر در این داروخانه ها به فروش می رسند.
پاسخ

داروخانه آنلاین چیست؟

#3
۱۰ روش کار در منزل که پتانسیل بالایی دارند.
۱- فروشگاه اینترنتی کالاهای فیزیکی راه اندازی کنید.
اگر به فروش کالا های فیزیکی علاقه مند هستید و یا کسب و کار سنتی دارید که می خواهید آن را رونق دهید.به شما پیشنهاد می کنم حتما یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و محصولات خودتان را درمنزل و با کمترین هزینه به فروش برسانید.شاید بگویید که این کار نیاز به سرمایه دارد اما درپاسخ باید بگویم که نیازی به سرمایه ندارید شما بعد از این که سفارش را دریافت کردید محصول را از بازار بخرید و آن را ارسال کنید البته برای این کار باید از قبل برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را به عمل آورید. اگر این کار را به درستی انجام دهید به شما قول می دهم که درآمد بسیار بالایی را تجربه خواهید کرد.

۲- کسب درآمد با طراحی سایت را در دستور کار خود قرار دهید.
یکی از پردرآمد ترین شغل هایی که شما می توانید در منزل انجام دهیدطراحی سایت است.اگر شما در زمینه برنامه نویسی وب تخصص پیدا کنید و آموزش های لازم راببینید می توانید به واسط وب سایت هایی که در اینترنت هستند پروژه های بسیار خوبی در یافت کنید.بعضا می توانم ببینم که فریلنسر های فعال در زمینه طراحی سایت درآمد بالای ۱۰ میلیون تومان در ماه رو هم تجربه کرده اند حتی بسیاری از این فریلنسر ها پا را فراتر گذاشته اند و درآمد دلاری از طراحی سایت دارند که این افراد توانسته اند رکورد های خوبی ازدرآمد با طراحی سایت به جای بگذارند.امااگر باز به دنبال درآمد های بیشتری از اینترنت هستید. و در زمینه طراحی سایت تخصص پیدا کرده ایدیک شرکت طراحی سایت راه اندازی و شروع به فعالیت کنید.سعی می کنم در یک جلسه به صورت مفصل درآمد شرکت های طراحی سایت را باهم بررسی کنیم.و میزان رقابتی که در این زمینه وجود دارد را به صورت کامل تجزیه و تحلیل کنیم.

۳- بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو.
یکی دیگر از تخصص های پولساز که اگر شما داشته باشید می توانید با کار در منزل درآمد بالایی داشته باشید.سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است که متخصصین این حوزه می توانند درآمد های بسیار بالایی را تجربه کنند.این تخصص یکی از پولساز ترین تخصص های حال حاضر دنیای وب می باشد که شما عزیزان می توانید درآمد های خوبی از آن داشته باشید.و پتانسل این را هم دارد که شما به عنوان یک شرکت این خدمات را انجام دهید و درآمدهای بسیار بالایی را تجربه کنید.

۴-فروشگاه محصولات دانلودی راه اندازی کنید.
یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید برای کار در منزل در لیست خود قرار دهید راه اندازی فروشگاه فایل های آموزشی است.این کار می تواند به دو صورت انجام شود شما می توانید فروشگاه اختصاصی خود را راه اندازی کنید و یا اینکه می توانید از فروشگاه ساز هایی مانند فایل سل که امکان ساخت فروشگاه فروش فایل را به شما می دهند استفاده کنید به این صورت که در ازای فروش محصولات شما درصدی به عنوان کارمزد از شما کسر می شود در ادامه چند سایت مطرح در این ضمینه را به شما معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه  فایل سل 
فروشگاه  اطلس فایل
فروشگاه سی فایل
فروشگاه فاپول
۵-شبکه های اجتماعی
با همه گیر شدن استفاده از اینترنت و شبکه های مختلف مجازی کسب درآمد از این محیط نیز به منازل افراد کشیده شده است. بسیاری از افراد خلاق به راحتی با تاسیس یک صفحه یا کانال در این شبکه های اجتماعی توانسته اند به درآمد های بالا برسند.برای به دست آوردن سود از این روش شما نیاز به هیچ سرمایه اولیه ای ندارید فقط کافی است در منزل خودتان اینترنت پرسرعتی داشته باشید تا به راحتی جوابگوی تمامی نیاز های شما برای برقراری ارتباط در این شبکه ها باشد.

۶- آموزش های آنلاین یا اینترنتی
بسیاری از افراد امروزه در منزل خود نشسته و در راستای تدریس خصوصی فعالیت می کنند. همین افراد ممکن است با ضبط آموزش یک نرم افزار که می تواند مورد نیاز طیف گسترده ای از جامعه باشد به سود مناسبی دست یابند.شما هم می توانید در یک زمینه که به آن علاقه دارید تخصص پیدا کنید و با راه اندازی وب سایت شخصی خود محصولات آموزشی خود را به فروش برسانید. مثل سایت الکامکو که می توانید برنامه نویسی موبایل را آنلاین با خرید دوره های آموزشی یاد بگیرید. 

۷- ترجمه
یادگیری زبان های خارجی هنوز هم یک مهارت به حساب می آید. امروزه با پیشرفت در زمینه های مختلف افراد نیاز بیشتری به استفاده از منابع خارجی دارند. شما میتوانید در منزل خودتان این منابع را ترجمه نموده و کسب درآمد کنید.البته می توانیددر زمینه آموزش زبان هم فعالیت کنید.

۸- طراحی قالب اختصاصی برای ورد پرس
یکی از زوش هایی که می تواند شما را به درآمد های میلیونی برساند طراحی قالب برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است.طبق آماری که اخیرا منتشر شده بیش از ۲۴درصد وب سایت های جهان با وردپرس ساخته شده اند و وزدپزس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای دنیا به شمار می آید. فرض کنید که شما یک قالب وردپرس اختصاصی طراحی می کنید و آن را در مارکت های فروش قالب مانند ژاکت قرار می دهید اگر قیمت این قالب ۳۰۰ هزار تومان باشد و شما در روز تنها یک قالب بفروشید در ماه ۹ میلیون تومان در آمد خواهید داشت که رسیدن به این درآمد دور از دسترس نیست.این نکته را هم بدانید که دوستانمی در کشورمان هستند که توانسته اند فروش میلیون دلاری از این موضوع داشته باشند البته به صورت تیم مشغول به کار هستند و واقعا در کار خود استاداند.

۹- کارهای دستی و خلاقانه
یکی دیگر از روش های کار در منزل درست نمودن و فروش هنر های دستی مختلف است.معمولاً اکثر خانم های ایرانی در زمینه های مختلف هنرهای دستی فعالیت های مناسبی دارند. برای کسب درآمد در منزل می توان به راحتی انواع محصولات دست باف یا کارهای خلاقانه دیگر در خانه را تولید و آن ها را از طریق روش های مختلف به فروش رساند.این روش کار در منزل نیز نیازی به سرمایه بالا ندارد و فقط برای تهیه مواد اولیه نیاز به اندکی سرمایه می باشد که در مقابل سود به دست آمده از این کار بسیار ناچیز است..

۱۰- غذاهای خانگی یک ایده جذاب
یکی دیگر از روش های جذاب کار در منزل تهیه غذاهای خانگی و فروش آن به مشتریان می باشد. این کسب و کار خانگی در صورت ارائه کیفیت مناسب هیچ وقت رونق خود را از دست نمی دهد زیرا عذا یکی از نیازهای اساسی هر شخص می باشد که شما می توانید با سرویس دهی در این زمینه موفق شوید.و درآمد خوبی داشته باشید.اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که در پیدا کردن شغل مورد نیاز خود دچار مشکلات فراوانی شده اید می توانید در منزل خود با انجام یکی از روش های گفته شده به درآمد بالا فکر کنید.در ادامه نکاتی را به شما خواهم گفت که اگر آنها را رعایت کنید می توانیدبه در آمدهای بسیار بالایی برسید.
با مرجع آموزش برنامه نویسی اندروید الکامکو می توانید از صفر تا صد طراحی اپلیکیشن اندروید رو یاد بگیرید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان