انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مراحل ثبت شرکت در مراغه

مراحل ثبت شرکت در مراغه

#1
برای ثبت شرکت در مراغه لازم است تا با توجه به موضوع فعالیت و نوع شرکت ، مدارک و اسناد مرتبط را تجمیع نمایید. این مدارک عبارت است از: 

- شناسنامه و کارت ملی متقاضیان اعم از سهامداران اعضای هیئت مدیره و بازرسین 

- گواهی عدم سوء پیشینه اعضای هیئت مدیره و بازرسین 

- مدارک تحصیلی مورد نیاز برای موضوعاتی که نیاز به مدرک تحصیلی دارند. 

- مجوز فعالیت برای موضوعاتی که ملزم به ارائه مجوز می باشند. 

- ارائه آدرس صحیح به همراه کدپستی برای محل فعالیت شرکت و محل سکونت متقاضیان 


پس از فراهم نمودن مدارک مورد نیاز، مراحل ثبت شرکت به قرار ذیل است :

1- ثبت نام اولیه در سامانه اداره ثبت شرکت ها و تنظیم اوراق ثبتی 

2- ارسال اوراق به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست 

3- درج بارکدپستی در سامانه 

4- بررسی مدارک ارسال شده توسط کارشناس ذیربط 

5- در صورت بلامانع بودن صدور آگهی تاسیس شرکت 

6- تخصیص شماره ثبت و شناسه ملی 

7- ارسال آگهی جهت انتشار در روزنامه رسمی

اقدامات الزامی پس از ثبت شرکت در مراغه
پایان فرایند ثبت شرکت، زمان شروع فعالیت نیست بلکه اقداماتی وجود دارد که پس از ثبت نمودن شرکت ، رعایت آن ها الزامی است. این اقدامات عبارت است از :

1- پلمپ دفاتر تجاری شرکت شامل دفتر روزنامه و دفتر کل 

2- تشکیل پرونده دارایی و اخذ کد اقتصادی
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان