انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
امنیت درب های استیل

امنیت درب های استیل

#1
درب استیل پارکینگ برای ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار پر کاربرد است. تقریبا در اختیار داشتن پارکینگ برای ساختمان ها با کاربرد های تجاری ، اداری و مسکونه یکی از ملزومات اساسی است. برای انتخاب ایده آل درب پارکینگ از یک سو کارایی آن باید مد نظر قرار گیرد و از سویی دیگر تامین امنیت محوطه پارکینگ لازم است که تامین شود. خوشبختانه درب پارکینگ استیل هر دو این فاکتور ها را به خوبی داراست. علاوه بر اینکه ظار بسیار لوکسی داشته و در نمای شما بسیار زیبا جلوه می کند.
درب استیل پارکینگ را می توان در انواع مختلفی چون درب استیل یک لنگه ، درب استیل دو لنگه ، درب کرکره ای ، درب بالا رونده ، درب استیل ریلی و ... ساخت و شما می توانید با توجه به متراژدرب و سلیقه خودتان یک درب مناسب برای پارکینگ سفارش دهید.

 
درب استیل ریلی پارکینگ

درب های ریلی از جمله درب های اتوماتیکی هستند که برای بسیاری از کاربری های مسکونی ، کارخانجات ، اداری و .. کاربرد دارد. درصورتی که فضای پارکینگ شما چندان بزرگ نباشد و یا شما به فضای مفید پارکینگ نیاز داشته باشید این درب های ریلی استیل یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.البته شما در صورتی می توانید از این درب های استیل ریلی استفاده کنید که فضایی معادل عرض درب ( حدود 205 متر ) سمت راست یا چپ درب برای باز شدن ورودی پارکینگ در اختیار داشته باشید.


 
درب استیل پارکینگ سکشنال

درب های سکشنال برای مکان هایی مناسب است که نیاز به حداکثر فضا در داخل پارکینگ دارد. این درب ها فضایی برای باز و بسته شده در ندارند و به صورت اتوماتیک و رولی بالا رفته و بسته می شود.به دلیل اینکه این درب ها هنگام بسته شدن در زیر سقف بسته می شود به درب های زیر سقف نیز معروف هستند.
درب استیل سکشنال به فضای کم در حدود 25 سانتی متر از ارتفاع نیاز داشته ، بی صداست و براحتی توسط یک ریموت باز و بسته می شود و مناسب ساختمان هایی است که تردد بسیار بالا در پارکینگ خود دارند.

پرشیا سازه استیل مجری و طراح انواع حفاظ استیل ، نمای اسپایدر ، نرده استیل ، آلومینیوم ، کابلی ، شیشه ای و یا ترکیب آنها همچنین مجری ، طراح و سازنده انواع پله استیل ، آهنی ، دینامیک ، خم و اسپیرال. انواع درب ، حفاظ بانکی تمام استیل آرمه ، تولید کننده یراق آلات دکوراتیو از جنس استیل بوده و آماده پذیرش سفارشات شما در تمام زمینه های ذکر شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان