انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش های متداول عیب یابی برای یخچال ها

روش های متداول عیب یابی برای یخچال ها

#1
1. در ابتدا بهتر است از وضعیت کلی یخچال مطلع شوید ، پس به سراغ دو شاخه یخچال خود بروید و از وصل بودن آن اطمینان حاصل فرمایید و سعی کنید سیم یخچال شما بدون هیچ گونه پیچ خوردگی ، به پریز متصل باشد .
2. گاهی علت روشن نشدن یخچالتان می تواند خرابی سیم رابط یخچالتان باشد که دچار خرابی شده است . برای اطمینان و بررسی وضعیت دستگاه خود بهتر است دستگاه را مستقیم به پریز برق وصل کنید و اگر دستگاهتان روشن شد ، می توانید برای خرید یک رابط سالم اقدام کنید .
3. گاهی اتفاق می افتد که عدم روشن شدن یخچال شما به خود پریز اصلی مرتبط است . برای تست کردن سالم بودن پریز اصلی می توانید یک وسیله برقی دیگر که از سلامت آن اطمینان دارید را به پریز یخچال متصل کنید تا بتوانید از سلامت و یا عدم سلامت پریز ، اطمینان حاصل فرمایید .
تعمیرگاه یخچال قائم سرویس با داشتن شعب مختلف در سراسر تهران می تواند در کمترین زمان ممکن نیروهای متخصص خود را برای تعمیر یخچال شما به محل مورد نظر اعزام کند . زمان حدودی رسیدن همکاران ما به محل شما ، یک ساعت می باشد . تعمیرگاه قائم با داشتن 15 سال سابقه در زمینه تعمیر یخچال از برندهای ذکر شده ، آماده ارائه خدمت به کلیه همشهریان عزیز تهرانی است . تمامی قطعات تعویضی از جانب همکاران ما از شرکت و برند مربوطه تهیه می شوند و به همین دلیل این قطعات یخچال ها ، هر کدام دارای 3 ماه گارانتی و تعمیر رایگان از طرف شرکت ما خواهند بود .
پاسخ

روش های متداول عیب یابی برای یخچال ها

#2
تعمیر یخچال و فریزر در منزل مانند تعمیر هر وسیله برقی دیگر، نیازمند حضور افراد متخصص و خبره این کار است. بنابراین اگر از یک تعمیرکار یخچال فریزر متخصص کمک نگیرید، احتمال دارد آسیب بیشتری به دستگاه خود وارد نمایید.
خدمات تعمیر یخچال فریزر در منزل ، یکی از هزاران خدمت Pinwork.ir به مشتریان می باشد که شما می توانید در هر نقطه تهران از آن بهره مند شوید.
وجود برندهای مختلف یخچال مانند؛ یخچال ال‌جی، سامسونگ، اسنوا و ... ، کار را برای تعمیر در منزل سخت کرده است، ولی پین ورک با داشتن بهترین تعمیرکاران یخچال و فریزر برندهای مختلف، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.
در ادامه قصد داریم شما را با مشکلات رایج یخچال و فریزر که ممکن است با آن‌ها برخورد داشته باشید آشنا می‌کنیم.
امیدوارم بتوانید به کمک این مطالب، مشکلات رایج یخچال خود را برطرف کنید. اما اگر مشکل شما ادامه دار بود، حتما سفارش خود را در همین صفحه ثبت کنید تا تعمیرکاران یخچال و فریزر پین ورک در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
مشکلات رایج در یخچال فریزرها
در این بخش قصد داریم شما را با چند مشکل رایج در یخچال و فریزر آشنا کنیم. در هر بخش علاوه بر شرح مشکل، راهکارهایی را هم برای رفع آن ارائه داده ایم.
البته توصیه می کنیم اگر با خواندن مطالب زیر، مشکلتان حل نشد، حتما از خدمات تعمیر یخچال در منزل پین ورک استفاده کنید.
1/ نشت آب از یخچال
یکی از مشکلات رایجی که افراد با آن روبرو هستند، نشتی آب از زیر یخچال است. علت بروز این مشکل ممکن است به خاطر عوامل مختلفی باشد که حدود 90 درصد به خاطر نشتی لوله های آب یخچال است.
برای اینکه علت اصلی این موضوع را متوجه شوید، موارد زیر را حتماً بررسی کنید :
  • چک کردن واشرهای درب یخچال : شل یا معیوب بودن واشرهای درب یخچال، باعث می‌شود که هوای گرم وارد یخچال و هوای سرد از آن خارج شود. ادامه این روند باعث می‌شود که دمای یخچال بالا رود و تراکمی از هوای گرم دور لوله‌های خنک‌کننده یخچال ایجاد شود و باعث ایجاد قطرات آب شود که در کف یخچال جمع شود. پس از اینکه متوجه شدید ایراد از واشرهای یخچال است، آن‌ها را تعویض کنید. اگر نیاز به کمک بیشتر داشتید می توانید با تکنسین های تعمیر یخچال پین ورک تماس بگیرید.

  • بررسی کردن سینی تخلیه : ممکن است به خاطر آب شدن یخ‌های داخل یخچال یا فریزر، سینی تخلیه پرشده باشد و عمل تخلیه آب به‌کندی انجام شود. سینی تخلیه آب را از داخل یخچال خارج کرده و خودتان آن را تخلیه کنید.
اگر یخچال شما هنوز در حال نشت آب است، ممکن است مسائل مربوط به کارکرد موتورهای فن یا زنگ‌زدگی‌های سایر اجزای درونی یخچال باشد که در این صورت پیشنهاد می‌شود از خدمات تعمیر یخچال در منزل پین ورک استفاده کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان