انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای سرمایه گذاری در ترکیه، ملک در حال ساخت بخریم یا آماده؟

برای سرمایه گذاری در ترکیه، ملک در حال ساخت بخریم یا آماده؟

#1
پیش فروش یا پیش خرید به چه معناست؟ این اصطلاحات در بسیاری از معاملات به کار می رود و فقط مخصوص ملک و مستغلات نیست. در معاملات املاک، به فروش املاکی که ساخت آنها به اتمام نرسیده و همچنان در حال ساخت هستند و هنوز قابل سکونت و استفاده نیستند پیش فروش می گویند و به خرید این املاک، پیش خرید گفته می شود. در ایران نیز بسیاری از املاک و مستغلات و پروژه های مسکونی به این صورت به مشتری واگذار می شود. در ترکیه در سال های اخیر بسیاری از پروژه های مسکونی به صورت پیش فروش واگذار شده است و البته فروش این دسته از پروژه ها همچنان ادامه دارد.

آیا خرید ملک در حال ساخت عاقلانه است؟ بسیاری از افراد تمایل زیادی به خرید ملک در حال ساخت دارند. البته این کار در صورتی که با تحقیق انجام شود و از شرکت های معتبر خریداری گردد، سودآوری بسیاری دارد. اما در غیر این صورت، این امکان وجود دارد که ملک پیش خرید شده به چندین نفر دیگر نیز فروخته شده باشد که در این صورت، خریداران متحمل خسارات مالی بسیاری می شوند. این نکته را به یاد داشته باشید ملکی را پیش خرید کنید که به شما سند ارائه شود. در ترکیه نیز در قبال خرید ملک در حال ساخت باید سند دریافت کنید. در هر صورت خرید ملک های در حال ساخت معایب و مزایایی را به همراه خواهد داشت.

مزایای خرید ملک های در حال ساخت
با توجه به اینکه املاک در حال ساخت تکمیل نشده اند، قیمت آنها پایینتر از ملک های آماده است. به همین دلیل ملک های در حال ساخت گزینه ی مناسبی برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارند، است چرا که بعد از اتمام پروژه و تحویل ملک می توانند آن را با قیمت بالاتری به فروش برسانند.
بسیاری از افراد مبلغ کمی برای خرید ملک آماده دارند به همین دلیل از خرید این نوع ملک ها صرف نظر می کنند. برای خرید ملک در حال ساخت لازم نیست کل مبلغ خانه را یکجا پرداخت نمود. پرداخت مبلغ ملک در چند فاز انجام می گیرد که رقم آن و مدت پرداخت بستگی به پروژه ی در حال ساخت دارد. با این مزیت خریدار برای پرداخت فرصت بیشتری خواهد داشت.
بسیاری از املاک آماده فروش قدیمی هستند و امکان بازسازی آنها وجود ندارد یا هزینه زیادی صرف بازسازی و تغییر دکوراسیون آنها می شود. در صورتی املاک در حال ساخت، نو ساز می باشند و هزینه ای برای بازسازی و تغییر دکوراسیون آن وجود ندارد.
در ساختمان های در حال ساخت معمولا خریدار می تواند در دکوراسیون و استفاده از لوازم داخلی خانه نظر بدهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان