انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لمپوست بنر چیست ؟

لمپوست بنر چیست ؟

#1
ابزارهای تبلیغاتی :
همان طور که می دانید تبلیغات نیاز مبرم هر نوع کسب و کاری است که می خواهد در دنیای رقابت ثبات خود را حفظ نماید . تبلیغات با بهره گیری از ابزارهای متعدد و طبق روش ها و متدهای مختلف قابل اجراست ، صاحبین مشاغل بنا به نوع شغل و بزرگی و کوچکی حیطه کاری خود روش های تبلیغاتی که بتواند در معروفیت برند ، فروش بیشتر یا ارائه خدمات بهتر یاری رسان باشد را برمی گزینند . روش های تبلیغاتی به شیوه های متعددی همچون چاپ بنر ، چاپ بروشور محصولات ، تراکت ، تابلوسازی به شیوه های متعدد همچون تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو نئون پلاستیک ، پلکسی گلاس ، تابلو کامپوزیت ، تابلو فلکسی ، تابلو ال ای دی و تلویزیون شهری  ، تبلیغات در رادیو و تلویزیون ، تبلیغات در بستر اینترنت ، تبلیغ در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات سمپلینگ ، تبلیغات چریکی و دیجیتال مارکتینگ قابل انجام است . یکی دیگر از متدهای تبلیغاتی مورد استفاده که این روزها بسیار در سطح شهر گسترده شده است لمپوست بنر می باشد که در این مبحث می خواهیم در مورد آن به گفتگو بپردازیم .
لمپوست بنر چیست ؟
لمپوست بنر یک سازه جدید در بحث تبلیغات محیطی و تابلو سازی است که از میله های مستطیلی شکل در اندازه های یک در سه متر تشکیل شده است و پس از نصب در محل ، امکان نصب پارچه تبلغاتی بر روی آن فراهم می شود . چاپ محتوای تبلیغاتی بر روی لمپوست بنر توسط دستگاه های رایج چاپ بنر انجام می پذیرد و پس از چاپ و لبه چسبانی بنر ، به راحتی می توانید در مکان مدنظر اقدام به نصب لمپوست بنر نمایید . نوع پیشرفته این سازه ها توسط فک های ثابت که در بالا و پایین تعبیه می شوند می توانند سازه را در مقابل تنش های آب وهوایی همچون باد و باران مستحکم نمایند . این سازه یک تکنولوژی جدید در صنعت تبلیغات است اما قابل اجرا در ابعاد متعدد می باشد . این سازه ها در کنار جاده ها و وسط بلوارها به صورت ایستاده و با  ارتفاع معینی از سطح جاده نصب می شوند و به علت ایستایی و نظم دقیقی که دارند سبب ایجاد فضایی زیبا در شهرهای بزرگ می شوند . لمپوست بنر به دلیل اینکه نسبت به سایر المان های تبلیغاتی دارای هزینه کمتر اما کارائی موثرتر می باشد و به دلیل ابعاد کوچکی که دارد در هر مکانی قابل نصب بوده و طیف بیشتری از تبلیغات را شامل شده و براحتی می تواند به تبلیغ کالا یا خدمات شما بپردازد .
اجزاء لمپوست بنر :
براکت
بازوی بالا و پایین برای نگهداری بنر
ستون فلزی
فونداسیون
مشخصات فنی لمپوست بنر :
امکان قابلیت چاپ در هر دو روی بنر طوری که می توان در هر طرف بنر تصویر متفاوتی را به معرض اجرا درآود
تصاویر مندرج در یک طرف بنر ، از طرف دیگر قابل مشاهده نیست و بر روی تصویر طرف دیگر نیز سایه ایجاد نمی کند
برخورداری از فنرهای کششی در بالا و پایین بنر سبب شده است که بنرها برخلاف پرچم ها بدون صدا و بدون اینکه دچار چروک شوند بایستند
دارای روکش UV


[عکس: lamppost%20banners2.jpg]
حال در اینجا یک سوال مطرح میشود اینکه :
از لمپوست بنر در چه مکان هایی می توان بهره جست ؟
لمپوست بنر به علت ایستایی و منظم بودن نوع نصب قابل اکران در مکان های متعددی نظیر :
دانشگاه ها و ادارات : دانشگاه ها و ادارات به دلیل اینکه مکان های پربازدید و پررفت و آمدی هستند و افرادی با سلایق ، سنین و فرهنگ و آداب و رسوم مختلف در این مکان ها تردد دارند و به دلیل داشتن فضای بزرگی که دارند ، می توانند یکی از مکان های بسیار خاص برای نصب لمپوست بنر باشند تا فضاهای خالی محوطه های باز را پر نموده و به دلیل منظم بودن نوع نصب لمپوست فضایی زیبا را برای محیط فراهم نمایند و هم به تبلیغ محصولات و یا خدمات مدنظر شما بپردازند .
مراکز فرهنگی ، ورزشی ، فرودگاه ها ، ترمینال ها و نمایشگاه ها: بنرهای زیبا همراه با تصاویر هوشمند و خلاقانه می تواند علاوه بر فرهنگ سازی و ایجاد هیجان ، سبب تحول محیط های مختلف شود.
نصب لمپوست بنر در جاده ها و بزرگراه ها : اخیرا استفاده از لمپوست بنر و ارائه خدماتی نظیر نصب و نگهداری ، تعویض و جمع آوری بنر به عنوان یک منبع درآمد مناسب برای شهرداریها و شرکت های تبلیغاتی و ارگانهای مرتبط تبدیل شده است و در بسیاری از جاده های بین شهری و بزرگراه ها این نوع تبلیغات را به وفور می بینیم و گاهی که در پشت چراغ قرمز یا ترافیک جاده ای قرار داریم این تبلیغات بسیار حائز اهمیت هستند و محیط را از حالت یکنواختی و تکرار خارج می سازند و می توانند بر ذهن بصری مخاطبان تاثیرگذار بیشتری نسبت به زمانی که خودروها با سرعت در حال عبور هستند داشته باشند و جلب توجه نمایند .
تاثیرگذاری لمپوست بنر بر ذهن مخاطب :
لمپوست های بنر یکی از ابزارهای تبلیغاتی هستند و نسبت به سایر روش های تبلیغاتی نظیر اجاره بیلبورد تبلیغاتی قیمت لمپوست بنر بسیار مقرون به صرفه است و این ابزار تبلیغاتی در انتقال پیام مستقیم به مخاطب نتیجه ای فوق العاده داشته و به راحتی می تواند نظر هر مخاطبی را به سوی خود جلب نموده و تاثیر مثبتی در میزان فروش یا معروفیت برند و یا ارائه خدمات دارد .
لمپوست بنر حاوی یک پیام تبلیغاتی بسیار کوتاه و مختصر اما مفید و تاثیرگذار است به طوری که در کوتاه ترین زمان ممکن براحتی این پیام تبلیغاتی می تواند به چشم و ذهن مخاطبان رسوخ نموده و هدف تبلیغ را به کرسی بنشاند . اکنون دیگر در کلان شهرها به هر کجا که بنگریم این تبلیغات را می بینیم و این نشانه تاثیرگذاری و گیرایی این ابزار تبلیغاتی در انتقال پیام می باشد .
لمپوست بنر به چه شیوه هایی قابل اجراست ؟
این سازه تبلیغاتی با در نظر گرفتن نوع قرارگیری و مکان نصب در خیابان ها به صورت دو وجهی و در وسط بلوارها به صورت چهاروجهی قابل اجرا هستند و اجزاء تشکیل دهنده آن برای اجرای براکت شامل بازوی بالا و پایین برای نگهداری بنر ، ستون فلزی و فونداسیون می باشد ، از دیگر مشخصات فنی پایه لمپوست بنر ، می توان به  خاصیت تبدیل نیروی باد به حرکت دورانی و چرخشی بنر که همسو با جریان باد می باشد اشاره نمود که ضمن کاهش بار روی پایه بنر ، می تواند از پیچ خوردن یا پارگی بنر جلوگیری نماید . سیستم محافظتی لمپوست بنر حاوی دو عدد بست مفصلی و جداشونده هستند که از ایجاد فشار مستقیم بر روی بنر خودداری نموده و با چرخش بازوها هنگام وزش باد ، سبب کاهش فشار باد تا 80 درصد بر روی پایه ها می شود و بست های مفصلی مطابق با سرعت و جهت وزش باد به صورت افقی و عمودی واکنش نشان داده و زمانی که باد با سرعت بالایی در حال وزیدن باشد بازوها در امتداد دو محور طبق جهت وزش باد خم شده و با کاهش سطح مقطع بنر ، شتاب باد را تا سطح قابل توجهی پایین می آورند و به دلیل کششی بودن فنرها ، پس از فروکش شدن باد ، بازوهای جداشونده مجددا به حالت اولیه خود باز می گردند .
لمپوست بنر حاوی چه مزایایی است ؟
تکرار در اجرای تبلیغات لمپوست بنر سبب زیبایی هر چه تمام آن شده است
یک ابزار تبلیغاتی جدید در حوزه تبلیغات و متناسب با المان های شهری می باشد
دارای اندازه و ارتفاع مناسب با دوربین های مداربسته شهری می باشد
دارای گیرایی و تاثیرگذاری مثبت در چشم انداز شهری می باشد
قیمت لمپوست بنر نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی بسیار متناسب است
به عنوان یک مانع در خیابان ها یا پیاده روها تلقی نشده بلکه به دلیل نظم دقیقی که دارد سبب زیبایی محیط می شود
به راحتی قابل نصب و پیاده سازی است
این سازه در کشورهای غربی بسیار محبوب و پراستفاده می باشد
در مقابل شرایط آب و هوایی مقاوم بوده و در مقابل باد حالتی ارتجاعی دارد
ضد کشش و ضد پارگی
به مرور زمان دچار رنگ پریدگی و کدری نمی شود
از لحاظ تبلیغات بسیار مقرون به صرفه است و برگشت سرمایه ظرف مدت زمان کوتاهی میسر می شود
آیا لمپوست بنر معایبی دارد ؟
مانند هر المان تبلیغی دیگر لمپوست بنر نیز حاوی معایبی است
به دلیل کوچک بودن سازه لمپوست بنر در فواصل زیاد دیده نمی شود
بر روی این سازه نمی توان کارهای حجمی پیاده سازی نمود
لمپوست بنر حاوی نورپردازی نیست و در مکان هایی که حاوی نور مناسبی نیست استفاده مطلوبی نخواهد داشت


منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان