انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اصفهان

اصفهان

#1
رستوران جوادیان اصفهان
معرفی : یکی از پر طرف دار ترین رستوران های اصفهان ، رستوران جوادیان می باشد که همه روزه پذیرای تعداد زیاد ساکنین و توریست های اصفهان می باشد . از مزایای این رستوران امکان رزرو و برپایی مراسم تولد و دورهمی های خانوادگی می باشد. 
[عکس: javadian.jpg]
منوی رستوران : این رستوران منویی متنوع چون جوجه ممتاز،بلدرچین، بریان ، کباب سلطانی،جوجه ذغالی،جوجه کباب لاری ،کتف و بال، مرغ بریان ،کباب کوبیده ، کوبیده مرغ ، جوجه مخصوص زعفرانی دارای می باشد. 
ساعت کاری رستوران : این رستوران همه روزه از  ساعت 11:30 الی 16 و 18:30 الی 23 در حال خدمت رسانی به مهمانان تور اصفهان خرداد 98می باشد .
موقعیت مکانی : اصفهان ، خیابان سروش ، چهارراه عسگریه
پیشنهاد ما : این رستوران دارای محیطی سنتی می باشد که منویی متنوع با کیفیت بالایی را ارائه می دهد ، جواديان رستورانی خوب و با سابقه ایی می باشد که بریان آن از غذاهای پر طرف دار می باشد و کوبیده آن لذیذ می باشد.

روستای عروسان اصفهان
این روستا از توابع بخش خور و بیابانک شهرستان نائین در استان تور اصفهان اردیبهشت 98 ایران است و در مرکزیت روستاهای جنوبی خوربیابانک قرار گرفته‌ است ، که در مسیر گردشگرانی که برای بازدید از مناطق کویری می‌آیند می باشد. این روستا دارای جمعیت بسیار کمی است، به طوری که در سرشماری سال 1385 جمعیت آن حدود 270 نفر گزارش شده است. این روستا در دهستان بیابانک قرار گرفته که دارای 920 متر ارتفاع از سطح دریا است. آب و هوای این منطقه گرم و خشک و دارای شرایط کویری است. رودخانه فصلی فراخ، از دو کیلومتری جنوب روستا عبور می‌کند و کوه دوانبارو و روستای گرمه نیز در شمال آن قرار دارند. این روستا یکی از زیباترین روستاهای استان اصفهان است که طبیعت‌گردان بسیاری از آن استقبال می‌کنند. این روستا در 50 کیلومتری کویر نمک قرار دارد. و به همین دلیل و داشتن شرایط خشک و کم‌آب، دارای چندین آب‌ انبار است که از گذشته‌های دور برای تامین آب آشامیدنی روستا تعبیه شده‌اند. آب‌ انبارها دارای سیستم خنک‌کننده و فضاهای تاریک داخلی هستند که برای گردشگران و کویرنوردان بسیار جذاب هستند. جالب است بدانیند از دلایلی که موجب نگاه ویژه گردشگران نسبت به این روستا می شود وجود آبگرم معدنی است که در 18 کیلومتری از روستا واقع شده است . البته بافت و معماری کهن روستا نیز از دلایل دیگر جذب توریسم می باشد .
 [عکس: Bridal-Village.jpg]
[عکس: Bridal-Village1.jpg]
 

روستای هنجن اصفهان
روستایی از توابع نطنز تور اصفهان فروردین 98 در جوار کوها و رودها که همین امر باعث شده روستا حتی تو فصل تابستون خرم و سرسبز و درختای باغ هایش پر از میوه های تازه و خوشمزه باشند.کشاورزی و دامداری در این روستا بسیار رونق داشته و خرمالو، سیب، گلابی، انجیر و انار از مهم تولیدات باغ‌های هنجن می‌باشند. ساختمان‌های مسکونی این روستا، عموماٌ از مصالحی بومی همچون سنگ، گل و چوب ساخته شده و پنجره‌ها و در خانه‌های قدیمی از جنس چوب هستند. دو امامزاده به نام‌های بی بی زینب خاتون و امامزاده داوود در روستای هنجن بسیار مورد توجه اهالی روستا می‌باشند. جالب است بدانید که مردم این روستا همانند دوران قدیم از لباس‌های سنتی استفاده می‌کنند. پوشاک مردان این روستا شامل پیراهن، آرخالیق، گیوه، شال کمر و شلوار مشکی می‌باشد. زنان روستای هنجن نیز عموماٌ از لباس هایی همچون چارقد، چادرشب، شلوار قردار، پیراهن راسته، یل(کت) و گیوه استفاده می‌کنند.کاخ و باغ عباس آباد نیز که از آثار دوران صفویه است از جاذبه های گردشگری روستا می باشد، که در واقع محل سکونت ییلاقی شاهان صفوی بوده و برای تفرج و شکار در آن اقامت می کردن. پل تاریخی، قلعه تاریخی هنجن که مربوط به قرن هشت هجری، رودخانه هنجن، درخت کهن امامزاده بی بی زینب خاتون، بنای بقعه داوود بن حسن بن علی بن ابیطالب(ع)، چند چشمه و دو قنات از جاذبه های دیگر این روستا می باشند.
[عکس: henjen.jpg]
[عکس: henjen1.jpg]
 

رستوران جارچی باشی اصفهان
معرفی : ساختمان این رستوران که پیش از این حمامی تاریخی بوده، قدمتی برابر با دوره صفوی داشته و معماری آن همچنان اصیل و سنتی است. در میان این رستوران فواره ها، حوضچه ها و طاق های زیبایی وجود داشته و زیبایی منحصر به فردی به این رستوران بخشیده است.رستوران جارچی باشی تا سال 1382 همچنان به عنوان یک حمام مورد استفاده قرار می گرفته و در سال 1390 پس از بازسازی 8 ساله، به عنوان یک رستوران، فعالیت خود را مجدد از سر گرفته است. از مزایای ویژه این رستوران نزدیکیش به اماکن دیدنی اصفهان، نظیر میدان نقش جهان می باشد
[عکس: jarchi5.jpg]
منوی رستوران : در این رستوران منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در اختیار مسافران قرار گرفته و می توان طعم بی نظیر انواع غذاهای سنتی ایران را در این رستوران تجربه کرد.
[عکس: jarchi3.jpg]
ساعت کاری رستوران : رستوران از ساعت 8 صبح الی 11:30 شب در آماده پذیرایی گاز مهمانان تور اصفهان بهار 98 می باشد.
موقعیت مکانی : کوچه باغ قلندرها-مجموعه تاریخی ملک سلطان جارچی باشی
پیشنهاد ما : این رستوران با منویی متنوع و تهیه آن از مواد اولیه سالم و تازه و ارائه آن با قیمت مناسب همواره جزو رستوران های محبوب نزد مردم اصفهان و توریست های این شهر زیبا شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان