انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شهربازی هیجان انگیزی بر فراز برجی در لاس وگاس

شهربازی هیجان انگیزی بر فراز برجی در لاس وگاس

#1
در سرتاسر دنیا شهربازی های مختلفی وجود داند که بعضی از آنها قطب اصلی گردشگری در کشور خود هستند. مانند دیزنی لند، اوشن پارک و غیره
دستگاه های شهربازی هیجان انگیز یکی از عوامل اصلی در جذب بازدید کنندگان هستند. هرچه این دستگاه ها مهیج تر و ترسناک تر باشند می توانند افراد بسیاری را جذب کنند. 
یکی از ترسناکترین شهربازی های جهان بر فراز برجی در لاس وگاس آمریکا قرار دارد
برج استراتوسفر Stratosphere Tower در سال ۱۹۹۶ با ارتفاع حدود ۳۵۰ متر در شهر لاس وگاس آمریکا ساخته شده است . این برج بلندترین سازه در لاس وگاس و پنجمین برج بلند در آمریکا می باشد که شامل ؛ هتل ، مرکز تفریحی و سرگرمی است.
پرطرفدارترین قسمت این برج شهربازی ان است. 
از سال 2000 ساخت شهربازی این برج آغاز شد. اولین دستگاه شهربازی در این برج ترن ها بودند که دورتادور برج نصب گردیدند. قسمت هایی از ریل ترن هوایی از ساختمان برج خارج می شود و مانند یک الاکلنگ عمل می کند . می توان گفت ریل حدودا ۸ متر از سازه برج خارج شده است . همچنین شیب های فراوان ریل باعث حس سقوط می شود . در برخی از منابع از این ترن به عنوان وحشتناک ترین ترن دنیا یاد شده است .
آخرین دستگاهی که در این برج نصب شده مربوط به برج بانجی جامپینگ می باشد.این دستگاه در بلندترین نقطه برج واقع شده است . که ارتفاع آن تا زمین حدود ۵۰۰ متر محاسبه شده . پس از سقوط فرد در آسمان تاب می خورد .در نهایت این شهربازی در سال 2010 افتتاح گردید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان