انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقایسه‌ی کلاس C مرسدس بنز با سری ۳ بی ام و

مقایسه‌ی کلاس C مرسدس بنز با سری ۳ بی ام و

#1
کلاس C مرسدس بنز مربوط به خودروهای کاربردی بنز است که در سال ۱۹۹۳ به عنوان جایگزین w201 معرفی شد. C کلاس سدان ۲۰۱۹ اخیراً توانسته است توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند. شاید یکی از جذاب‌ترین موارد در رابطه با این خودرو کابین فوق‌العاده و مدرن آن است. صفحه‌ی نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی یکی از رابط‌های اصلی این خودرو برای وصل کردن سرنشینان به دنیای تکنولوژی است. فرمان این مدل دارای دو پد همچون گوشی‌های تلفن است که می‌تواند امکانات بسیاری را در زمان رانندگی برای شما فراهم آورد. کلاس C دارای هشت انتخاب رینگ است که افراد می‌توانند از میان آن‌ها انتخاب کنند. موتور C 300 قادر است تا ۲۵۵ اسب بخار تولید کند.
کابین درون این مدل دارای نورپردازی LED است که می‌توانید رنگ آن را میان ۶۴ رنگ تغییر دهید. همچنین هماهنگی این خودرو با گوشی‌های اپل به وسیله‌ی Apple CarPlay و با گوشی‌های اندروید به وسیله‌ی Android Auto  به بهترین شکل صورت می‌گیرد.
شما می‌توانید گوشی تلفن همراه خود را به سادگی بدون استفاده از کابل درون خودرو شارژ کنید. تکنولوژی NFC نیز به همگام‌سازی سریع‌تر و راحت‌تر گوشی با خودرو کمک می‌کند. موضوع دیگر که این مدل را منحصر به فرد ساخته است امکان کنترل آن توسط گوشی تلفن همراه است. بنابراین به سادگی با استفاده از تلفن همراه قادر خواهید بود خودروی خود را روشن کرده، مشاهده کرده و کنترل کنید.


روغن موتور بنز بی بی شاپ
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان