انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نام تتر را شنیده اید؟ تتر چیست؟

نام تتر را شنیده اید؟ تتر چیست؟

#1
تتر که با نشانه ی USDT شناخته شده است، یک ارز دیجیتالی می باشد که در فضای مجازی مبادله می شود. این پول دیجیتالی برای خنثی و ثابت نگه داشتن تغییرات شدید در رابطه با ارزهای دیجیتالی بوجود آمده است. ارزش هر USDT تقریباً برابر یک دلار آمریکا می باشد و در بین مردم به تتر سکه پایدار نیز معروف است.
صرافی ها به جای استفاده از دلار می توانند از تتر استفاده کنند. اصولاً صرافی ها به علت ثبات این ارز دیجیتالی و با در نظر گرفتن ارزش این ارز که حدوداً معادل یک دلار آمریکا می باشد از آن استفاده می کنند.
کاربرانی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند می توانند برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی و ذخیره ی آن ها چه در سطح فردی و چه جهانی به علت سرعت و امنیت بالای تتر، این ارزهای دیجیتالی را جایگزین ارزهای دیگر کنند. در زمانی که تغییرات بازار ارز زیاد می شود افراد برای جلوگیری از ضرر و حفظ سود از تتر استفاده می کنند به این صورت که با فروش ارزهای دیگر و خرید تتر، ارزهای خود را به تتر تبدیل می کنند و سپس بعد از مدتی که نواسانات از بین رفت، مجدداً با فروش تتر و خرید ارز خود، ارزش ارز را حفظ می کنند.

کاربرد تتر:
-کاربرد در خرید و فروش ارزهای دیجیتالی
-این ارز، مورد مناسبی برای معاملات تجاری، به علت  ثابت بودن قیمتش نسبت به دلار است
-همانطور که می دانید انتقال پول از طریق بانک ها و صرافی ها، هزینه زیادی دارد. شما می توانید از طریق تبدیل پول خود به تتر و گرفتن آدرس کیف پول شخصی که می خواهید با او معامله انجام دهید، تتر را انتقال داده تا او، تتر را فروخته و به پول تبدیل نماید. این کار هزینه ی بسیار پایینی دارد.
-در زمان نوسانات و رکود بازار، داشتن تتر دارای ریسک کمتری است به همین دلیل توصیه می شود تا ارزهای دیجیتالی خود مانند بیت کوین و… را به تتر تبدیل کنید

اکسچنج چیست؟
اکسچنج یک پلت فرم آنلاین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی می باشد. کاربران می توانند ارزهای خود را داخل اکسچنج ذخیره کنند. از اکسچنج های معروف، Binance ،Poloniex می باشند. افراد با توجه به مقدار تتری که دارند می توانند در ازای آن بیت کوین یا ارزهای دیجیتالی دیگر را خریداری و در اکسچنج نگهداری کنند و زمانیکه احساس کردند بازار دچار نوسان است آنها را به تتر تبدیل کنند. افراد می توانند به هر مقداری که تتر دارند آنرا به کیف پول تتر بالک منتقل کنند و به جای آن ریال دریافت کنند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان