انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پدیده رویایی شفق قطبی در فنلاند

پدیده رویایی شفق قطبی در فنلاند

#1
شفق قطبی، رقص نورهای رنگی در آسمان فنلاند

[img=0x0]http://sitevisa.com/wp-content/uploads/2018/12/sitevisa.com-8.jpg[/img]

شفق قطبی، رقص نورهای رنگی در آسمان فنلاند
شفق قطبی یکی از پدیده های زیبا و حیرت انگیز جوی کره زمین است که مناظر زیبایی را در منطقه لاپلند کشور فنلاند به نمایش می گذارد. شفق قطبی هنگامی رخ می دهد که نور در بالای قطب مغناطیسی زمین در نیم‌کره‌های شمالی و جنوبی به دام می‌افتد و «شفق شمالی» را در شمال و «شفق جنوبی» را در جنوب به وجود می‌آورد.
این پدیده زیبا در واقع رقص نورهای رنگی سبزرنگ و صورتی در آسمان است که بیشتر در زمستان خودنمایی می کند. شفق قطبی از چند ثانیه تا نیم ساعت طول می کشد. بهترین زمان برای لذت بردن از نورهای رقصان در آسمان کشور فنلاند از اواخر آگوست تا آوریل است. هر سال بر تعداد گردشگران برای دیدن جلوه ی نفس گیر نور طبیعی به فنلاند می آید.
فنلاندی ها به شفق قطبی روباه آتشین می گویند چرا که باور داشتند این نورها کار روباهی است که با دمش آسمان را به آتش می‌کشد. همچنین در روستای Saariselka فنلاند ، کلبه های اسکیمویی شیشه ای را برای گردشگران وجود دارد تا از زیبایی شفق قطبی لذت ببرند و روزهای به یادماندنی را در فنلاند سپری کنند.
فنلاند کشوری در شمال اروپا که داری مناطقی بکر و مناظری شگفت انگیز است که سالانه گردشگران زیادی برای دیدن مناطق زیبای این کشور سفر می کنند و از مکان های دیدنی مجمع الجزایر سحر انگیز آلند و کلیسای هلسینگی فنلاند دیدن می کنند و از سفر خود به این کشور لذت می برند.
برای دریافت ویزای شینگن فنلاند, وقت سفارت فنلاند طبق اطلاعات زیر عمل کنید:
ویزای شینگن فنلاند به صورت تضمینی و فوری که عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به فنلاند متقاضی می بایستی ویزا شینگن دریافت نماید.
فنلاند از جمله کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن است که در ایران دارای سفارت میباشد. وقت سفارت فنلاند در تهران هم دارای خدمات حضوری و هم دارای خدمات غیر حضوری میباشد.
منبع: ویزای شینگن
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان