انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیا وازلین پوست را تیره می کند؟

آیا وازلین پوست را تیره می کند؟

#1
وازلین یکی از لوازم آرایشی است که برای زیبایی پوست کاربرد دارد و برای پوست های خشک استفاده می شود. ولی در اینجا سوال برای کاربران پیش می آید که آیا وازلین پوست را تیره می کند. دراین مقاله پاسخ به این سوال که آیا وازلین پوست را تیره می کند وجو دارد. با دقت این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. 

اینکه وازلین پوست را تیره می کند به درستی مشخص نشده است، اما افرادی که از وازلین استفاده می کنند عقیده دارند که وازلین پوست را تیره می کند اما در ادامه می توانید موارد استفاده ی وازلین در پوست و مو ولب را بخوانید. 

وازلین چیست 
از وازلین می توان برای برطرف کردن خشکی لب استفاده کرد. خشکی و ترک لب به دلایل مختلف رخ می دهد که از جمله آن می‌توان به بعضی بیماری‌ها، تغییرات فصلی، حساسیت و سوء تغذیه اشاره کرد. 

استفاده از برخی محصولات آرایشی بهداشتی می تواند علاوه بر احساس ناخوشایند و مشکلات تکلم و خوردن غذا باعث ورود میکروب ها و آلودگی ها از طریق شکاف روی لب به درون بدن شود. 

از وازلین همچنین می توان برای مرطوب کردن بدن نیز استفاده کرد، برای این کار کافی است مقداری وازلین را بر روی دست ریخته، مناطق خشک پوست و یا نواحی تیره از قبیل نوک آرنج و یا زانو ها را ماساژ دهید تا به تدریج نرم و رنگ آنها روشن شود. 

آقایان دارای پوست صورت آکنه‌دار می‌توانند حین اصلاح از وازلین برای رطوبت‌دهی به پوست استفاده کنند تا علاوه بر اصلاح آسان، از بروز آکنه های جدید و یا خراش جوش‌های چرکی جلوگیری کنند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان