انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جاده جهان و لذت رانندگی در کیش

جاده جهان و لذت رانندگی در کیش

#1
جاده جهان و لذت رانندگی در کیشجزیره کیش، بدون شک یکی از زیباترین جزایر جهان به شمار می رود. در ، طبیعت بسیار زیبا به همراه تفریحات و جاذبه های آن، باعث شده تا در بین گردشگران به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار مطرح شود و سالانه مسافران زیادی را به سوی خود بکشاند. جاذبه های کیش انقدر زیاد است که هر کدام به نوعی بر زیبایی این جزیره افزوده اند.
یکی از زیبایی های منحصر به فرد در این جزیره، جاده جهان است که جذابیت جزیره را دوچندان می کند و به طوری که رانندگی در این جاده می تواند لذت بسیار بالایی را به ارمغان آورد. جاده جهان در واقع یک جاده است که دورتا دور جزیره زیبا و به صورت یک حلقه کشیده شده و جزیره را در بر گرفته است. جاده ای که هر کسی می تواند لذت رانندگی در آن را تجربه نماید. فرقی نمی کند در چه زمانی از روز در این جاده رانندگی کنید چرا که جاده بسیار زیبا بوده و در هر ساعت زیبای های خاص خودش را دارد. جاده جهان جاده بسیار خلوتی نیز هست و امکان رانندگی را در کنار طبیعتی بکر با چشم اندازی زیبا فراهم می کند.
[img=600x0]https://arshinparvaz.com/wp-content/uploads/2018/11/%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-min.jpg[/img]
با رانندگی در این جاده می توانید چشم انداز بسیار زیبایی از دریا، ساحل، درختان، پوشش گیاهی متنوع، حیات جانوری، پرواز مرغان دریایی بر فراز دریا و تابش خورشید بر سطح دریا  داشته باشید و لذت ببرید.
جاده جهان یکی از زیباترین جاده های قاره آسیا به شمار می رود. رانندگی در این جاده آرامش بسیار بالایی خواهد داشت و عده بیشتر کسانی که به این جزیره سفر می کنند سعی می کنند تا زمانی را به رانندگی در این جاده زیبا اختصاص دهند و لذت آن را تجربه نمایند. اگر به کیش سفر کردید، رانندگی در این جاده زیبا را فراموش نکنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان