انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی سایت شیشه و آینه اردلان

معرفی سایت شیشه و آینه اردلان

#1
طراحی و پیاده سازی انواع آینه ( آینه طلایی، آینه مسی، آینه دودی، آینه پتینه، آینه سفید، آینه دکوراتیو، آینه برنز، آینه ونیزی، آینه تراش، آینه جورچین ) برای منزل شما با جدیدترین مدل های روز دنیا با بهترین قیمت توسط تیم متخصص صنایع شیشه و آینه اردلان

اگر شما ایده و یا طرح خاصی برای آینه کاری در ذهن تان دارید، اردلان گلس به پیاده سازی ایده شما کمک می کند و کلیه سفارشات آینه کاری شما را می پذیرد.
صنایع شیشه و آینه اردلان با بهره مندی از به روزترین تجهیزات و به وسیله ی کادری مجرب و کار آمد، مدرن ترین محصولات شیشه و آینه را در سر تا سر ایران ارائه می دهد.

https://www.ardalanglass.com/fa/product/...D9%88.aspx

https://www.ardalanglass.com/fa/product/...DB%8C.aspx

https://www.ardalanglass.com/fa/product/...D8%B2.aspx

https://www.ardalanglass.com/fa/product/...DB%8C.aspx
پاسخ

معرفی سایت شیشه و آینه اردلان

#2
همان‌طور که شاهد هستید، امروزه ساخت انواع مختلف کمد دیواری باعث شده است که لوازم مختلف در جای مناسبی به‌دوراز دید عموم افراد قرارگرفته و فضای منظم‌تری را در منزل شما ایجاد شود. درواقع این محصول با توجه به مدل خود و کوچک‌تر شدن فضای خانه‌ها، محبوبیت زیادی پیداکرده است و این محبوبیت چند برابر می‌شود وقتی بتوان سایر تجهیزات را به آن اضافه کرده و به بهینه‌ترین شکل ممکن از کمد دیواری استفاده کرد.
یکی از تجهیزات و یا به عبارتی ویژگی‌های مثبت در بعضی از کمد دیواری‌ها استفاده از آینه ریلی روی کمد دیواری به‌عنوان درب کمد است که فضایی خاص و درعین‌حال کاربردی را برای اتاق‌خواب رقم میزند.
امکان سفارش و خرید تمامی یراق‌آلات اتاق و آشپزخانه در مجموعه کابین نت شاپ به‌صورت آنلاین برای شما مشتریان عزیز فراهم می‌باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان