انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اجاره خودرو برای سفر به شمال

اجاره خودرو برای سفر به شمال

#1
در تعطیلات نوروزی، اعیاد و حتی تعطیلات آخر هفته، اولین مکانی که برای سفر و استراحت به فکر همه می رسد شهر های شمالی و سواحل دریای خزر است زیرا علاوه بر مقصد یکی دیگر از دلایلی که سفر به این مقصد را جذاب می کند مسیر سفر است. به همین دلیل لذت بخش ترین راه برای سفر به شمال، سفر با ماشین و اجاره خودرو است.
مسیر جذاب سفر
در سفر به بسیاری از شهر ها شاید مسیر سفر جذابیتی برای برای مسافران نداشته باشد.مسیر های خشک و طولانی و بیابانی بدون هیچ زیبایی بصری ای باعث می شود که بسیاری از مسافران به فکر سفر با هواپیما و یا قطار باشند تا سریع تر به مقصد خود برسند. اما شهر های شمالی ایران علاوه بر سواحل زیبای دریای خزر و جنگلهای سرسبز کوه های البرز و آب و هوای دل انگیز خود یک دلیل دیگر هم دارد که باعث شده یکی از پر طرفدار ترین مکان ها برای مسافرت ایرانیان شود سفر با ماشین و اجاره خودرو برای سفر به شمال بهترین گزینه برای این مسافرت ها باشد.
جاده چالوس یک جاده پر پیچ و خم و بسیار سرسبز و زیبا برای سفر است و هوای مطبوع و دل انگیز آن در روز های سال باعث می شود که حتی در راه رسیدن به مقصد هم لذت ببریم. مخصوصاً در فصل  پاییز که هوا خنک می شود و مه رقیقی همه جا را فرا می گیرد،  زیبایی کوهپایه ها و کوه های اطراف را چندین برابر می کند و چشم آدم از دیدن این جنگل های انبوه و رنگارنگ سیر نمی شود.

[عکس: road%20trip%202%20.jpg]
مصداق این تعاریف را می توانید در مسیر می بینید که بسیاری از خانواده ها در کنار جاده، زیر درختان یا کنار رودخانه ها در حال استراحت و لذت بردن از طبیعت بکر اطراف هستند.
البته نکته ای هم وجود دارد این که این جاده پر پیچ و خم گاهی می تواند برای رانندگان تازه کار خطرناک باشد، به همین دلیل اگر به فکر اجاره خودرو برای سفر به شمال هستید، بهتر است یکی از همراهان شما که راننده ی بهتری است پشت فرمان بنشیند. گزینه دیگر هم برای شما اجاره ماشین با راننده است که می تواید با امنیت خاطر سفر بی نظیری داشته باشید.
یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود اجاره خودرو برای سفر به شمال بهترین گزینه برای شما باشد، این است که شهر های شمالی بسیار به هم نزدیک هستند و شما با چند دقیقه رنندگی از یک شهر به شهر دیگر می رسید. به همین دلیل اگر با خودرو سفر کنید می توانید به راحتی به جاهای مختلف دسترسی داشته باشید. هم چنین با ماشین امکان رفتن به ساحل و جنگل های اطراف و مراکز خرید سوغاتی شمال برای شما بسیار راحت تر خواهد بود.
سفر به شمال با اتوبوس
در سفر به شمال این موضوع اثبات شده است که در مسافرت هر قدر جمعیت بیشتر باشد، بیشتر خوش می گذرد. پس اگر می خواهید که سفر بهتری داشته باشید و خاطرات ماندگاری را برای خود ثبت کنید، سفر دسته جمعی بسیار ایده ی خوبی است. این سفر می تواند دوستانه یا خانوادگی باشد و شما بسته به جمعیت خودتان می توانید به فکر اجاره اتوبوس یا اجاره ون باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان