انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پارک کروکودیل قشم

پارک کروکودیل قشم

#1
پارک کروکودیل قشم: در قشم جاذبه های متنوع و بی نظیری را می توانید ببینید، جاذبه هایی که ممکن است در هیچ جای کشور به جز قشم، وجود نداشته باشند. یکی از این جاذبه های بی نظیر پارک کروکدیل است که می توانید زمانی را در تور قشم برای بازدید از آن بگذارید.
[img=600x0]https://arshinparvaz.com/wp-content/uploads/2018/07/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%DA%A9%D8%B1%D9%88%DA%A9%D9%88%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D9%82%D8%B4%D9%854.jpg[/img]

تاریخچه پارک کروکودیل نوپک قشم:
پارک کروکودیل قشم در ابتدا با هدف کار آفرینی و پروش کروکودیل به منظور استفاده از پوست آن، برای تولید محصولات متنوع، توسط یک کار آفرین و در سال 1389 در جزیره هنگام تاسیس شد. اما یک سال بعد فعالیت گردشگری این پارک نیز آغاز شد.
پارک کروکودیل نوپک قشم در واقع اولین پارک کروکودیل در خاورمیانه محسوب می شود که در مسیر اتوبان خلیج فارس (7 کیلومتری قشم- درگهان) قرار دارد. در این مجموعه بیش از 100 کروکودیل، از کروکودیل نوزاد تا بزرگترین کروکودیل ایرانی زندگی می کنند.کروکدیل خزنده 4 دست و پا از زمان دایناسور ها بر روی کره زمین باقی مانده است و دارای فک و دندان های قدرتمندی است که در چند صدم ثانیه می تواند تا 3 متر جهش کرده و طعمه خود را شکار کند. این جانداران به راحتی می توانند درون آب شنا کنند، اما معمولا در خشکی زندگی کرده و تخم گذاری می کنند.
در این مجموعه یک پل چوبی برای عبور و تماشای کروکودیل در نظر گرفته شده است که با خیال راحت می توانید از بین محل نگهداری کروکودیل های 12 تا 20 ساله عبور کنید، تمام تمهیدات امنیتی لازم برای عبور شما در نظر گرفته شده است و با خیال راحت می توانید به تماشای کروکودیل ها بپردازید.
علاوه بر تماشای کروکودیل ها در این پارک، با توجه به تحقیقات جامعی که درباره کروکودیل ها در این مجموعه صورت گرفته، می توانید اطلاعات مفیدی را نیز درباره کروکدیل، شرایط زندگی، تخم گذاری و سایر موارد مرتبط با نگهداری به دست بیاورید.
به غیر از کروکودیل در این مجموعه می توانید حیوانات دیگری مانند پستانداران، پرندگان را نیز مشاهده کنید؛ از جمله میمون، سوسمار، طاووس، سار، جوجه تیغی، شتر مرغ آفریقایی گردن خاکستری، کبک، بز تالی، بلدرچین، مرغ شاخدار، مار پیتون، طوطی، راسو، عقاب تالابی، کرکس مصری، لاک پشت کوهی و بزکوهی از جمله حیواناتی هستند که در این مجموعه نگهداری می شوند.
[img=600x0]https://arshinparvaz.com/wp-content/uploads/2018/07/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%DA%A9%D8%B1%D9%88%DA%A9%D9%88%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D9%82%D8%B4%D9%852.jpg[/img]
امکانات پارک کروکدیل نوپک قشم:
این مجموعه امکانات متنوعی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است یکی از این امکانات، امکان عکاسی با حیوانات است، شما می توانید با پرداخت هزینه ای با کروکودیل، میمون و یا سوسمار ایگوانا عکس یادگاری بگیرید!
فروشگاه صنایع دستی برای خرید سوغاتی و صنایع دستی بومیان، کافی شاپ، رستوران، امکان صید ماهی، وسایل بازی برای کودکان و سرویس بهداشتی از سایر امکاناتی است که در این مجموعه وجود دارد.
خدمات ویژه پارک کروکودیل نوپک قشم:
در این مجموعه برخی خدمات ویژه و جانبی نیز ارائه می شودکه همه افراد علاقه مند می توانند استفاده کنند:
 آموزش نگهداری و پرورش کروکدیل:
در مجموعه نوپک، دوره های آموزشی مدیریت مزرعه، نگهداری و پرورش کروکودیل به صورت خصوصی و کارورزی ارائه می شود، و به افراد کارورز گواهی سابقه کارورزی نیز ارائه می شود.
[img=600x0]https://arshinparvaz.com/wp-content/uploads/2018/07/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%DA%A9%D8%B1%D9%88%DA%A9%D9%88%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D9%82%D8%B4%D9%85.jpg[/img]
فروش کروکودیل:
در این مجموعه امکان خرید انواع کروکودیل با هر اندازه ای که بخواهید وجود دارد، اما تنها مراکز دارای مجوز نگهداری و فضای مناسب می توانند از آن بهره مند شوند.
خدمات مشاوره:
پارک های حیات وحش و مراکز نگهداری از حیوانات می توانند از خدمات مشاوره این مرکز استفاده کنند. مذاکره و تبادل مشاوره تنها از طریق ایمیل انجام می شود.
برای استفاده بهتر از پارک نیاز است تا برخی نکات مهم را رعایت کنید:
برای غذا دادن به حیوانات ابتدا با راهنماها و از محل های مشخص شده کمک بگیرید.
از پرتاب اشیا به سمت قفس حیوانات خودداری کنید.
توجه داشته باشید که کشیدن سیگار در تمام بخش ها ممنوع است.
در صورت مشاهده پرندگان بیمار به آن ها دست نزنید و به مسئولین اطلاع دهید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان