انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نخلستان های باغ بهشت

نخلستان های باغ بهشت

#1
شهر های جنوبی کشورمان نمادهای زیادی دارند که هر کدام برای ما در نوع خود جالب توجه است. یکی از نمادهای زیبای جنوب درختان نخل است.

تماشای درختان نخل و خوردن رطب تازه از این درختان می تواند یکی از جذابیت های سفر با تور کیش باشد. همانطور که می دانید کیش جاذبه های فراوانی دارد، جاذبه های طبیعی کیش کم نیست از سواحل آبی و مرجانی خلیج فارس گرفته تا طبیعت بکر و زیبا. یکی از جاذبه های طبیعی کیش نخلستان های باغ بهشت است. این نخلستان ها در میان گردشگران بسیار محبوب است.

جزیره کیش دارای آب و هوای گرم می باشد، شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی برای رشد درختانی مانند نخل می باشد. در واقع پرورش نخل از زمان های گذشته تا به امروز در این جزیره رواج داشته است. حتی بسیاری از گردشگرانی که در گذشته های بسیار دوری به این منطقه سفر کردند. از وجود نخلستان ها در این جزیره خبر داده اند.


[عکس: -های-باغ-بهشت-کیش-min.jpg]



درخت نخل یکی از زیباترین درختانی است که در مناطق جنوبی کشور می روید. عده ای بر این باورند که درخت نخل، خصوصیاتی شبیه به انسان دارد و به همین دلیل برای شمارش آن از واحد نفر استفاده می کنند. وجود نخلستان های باغ بهشت، نظر گردشگران زیادی را به این منطقه جلب کرده است. گفته می شود که نخلستان های باغ بهشت تنها نخلستانی است که از دوره های گذشته در این جزیره باقی مانده است. این نخلستان در محله سفین قرار دارد. نخلستان باغ بهشت از زیباترین جاذبه های کیش است که در هنگام غروب، چشم انداز بسیار زیبایی را ایجاد می کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان