انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

#1
هتل شایان کیش یک هتل 5 ستاره است که در سال 1352 افتتاح شده و حدود 50 سال قدمت دارد. هتل شایان کیش بسیار مجلل و باشکوه است. این هتل در سال 1388 توانست به مجموعه هتل های پارس بپیوندد.
[عکس: -شایان-کیش.jpg]
هتل شایان کیش
اتاق های هتل شایان کیش:
هتل شایان 4 طبقه و دارای 195 واحد اقامتی و 550 تخت است. واحد های هتل شایان کیش شامل اتاق های دو تخته، اتاق های سه تخته، اتاق های دوبلکس چهارتخته، سوئیت ساحلی یا کابانا، سوئیت معمولی، ویلاهای ساحلی و رویال سوئیت می باشند. اکثر واحد های اقامتی هتل، دارای نمایی رو به دریا هستند و این یکی از امتیازهای واحد های اقامتی هتل شایان به شمار می رود و باعث محبوبیت این هتل، در بین طرفداران تور کیش می شود.
امکانات مهم هتل شایان کیش:
از امکانات ویژه هتل می توان به لابی، اینترنت در لابی، پارکینگ، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، ترانسفر رفت بازار، سالن اجتماعات،کافی نت، اعلام حریق، سالن کنفرانس، فروشگاه، خودپرداز و آسانسور اشاره کرد.
امکانات متنوعی در اتاق ها نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. یخچال، تلفن، تلویزیون، سیستم تهوبه مطبوع، حمام و سرویس بهداشتی، سرویس روزانه، خدمات پزشکی، صندوق امانات، مبلمان و اینترنت در داخل اتاق ها، مجموعه ای از این امکانات هستند.
رستوران ها و سایر امکانات رفاهی هتل شایان کیش:
در هتل شایان دو رستوران به نام های لوشاتو و شمبلیر در طبقه همکف و یک رستوران سنتی در محوطه هتل وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی، خوراک های بین الملل را توسط حرفه ای ترین آشپزها طبخ می نماید. فست فود مستقر در لابی نیز، انواع غذاهای آماده و ساندویچ های متنوع را ارائه می دهد.کافی شاپ هتل شایان، انواع نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می کند و به صورت 24 ساعته و در طبقه همکف پذیرای مهمانان است و حس خوبی را به گردشگران تور ارزان کیش منتقل می‌کند.
همچنین  صبحانه در هتل شایان جزو عالی ترین صبحانه ها به شمار می رود و به صورت سلف سرویس ارائه می شود. از سایر امکانات هتل شایان می توان به ارایشگاه، میز بیلیارد، استخر روباز و فضای سبز اشاره کرد.
علاوه بر این ها هتل شایان برنامه ویژه ای را برای مهمانان خود در نظر گرفته است و از ساعت 12 شب تا  بامداد جشن های مفرح و شادی را برگزار می کند که این یکی از نکات مثبت هتل شایان به شمار می رود.
[عکس: -شایان-کیش1.jpg]
هتل شایان کیش
موقعیت جغرافیایی هتل شایان کیش:
هتل شایان کیش در بهترین منطقه جزیره کیش و نزدیکی میدان ساحل قرار گرفته است و با توجه به موقعیتی خوبی که دارد فاصله چندانی با مراکز خرید و سایر جاذبه ها ندارد. مراکز خرید پردیس 1و2 کیش، بازار مروارید و مرکز خرید مرجان کیش در نزدیکی هتل شایان کیش قرار دارند.
 
دسترسی های نزدیک هتل شایان کیش:
از مهمترین جاذبه های نزدیک به هتل شایان، می توان اسکله تفریحی کیش را نام برد که درست روبه روی هتل قرار دارد. این هتل بسیار مناسب کسانی است که به قصد ماه عسل به کیش سفر می کنند. چرا که می توانند رویایی ترین لحظات را در این هتل و جاذبه های اطراف آن، داشته باشند. تفریحاتی مانند ایستگاه دوچرخه سواری، بولینگ مریم، پلاژ ساحلی بانوان، پارک ساحلی مرجان کیش و کلوب ورزش های آبی نیز در نزدیکی هتل شایان کیش قرار دارند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان