انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل 5 ستاره والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا

هتل 5 ستاره والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا

#1
[img]http://dubaifa.com/items/items/453/tub/_1_dubaifa_560.jpg[/img]
خدمات با کلاس جهانی را در هتل والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا بیچ تجربه کنید. این هتل روی جزایر نخلی با شهرت جهانی جمیرا واقع شده است و اتاق های لوکس و سوئیت های با دید پانورامیک از خلیج فارس به نمایش می گذارد. این اقامتگاه شیک ساحلی،200 متر ساحل اختصاصی، دو استخر روباز با دمای کنترل شده، امکانات مربوط به ورزش های آبی، زمین تنیس، باشگاه کودک و یک مرکز اسپا ارائه می دهد. میهمانان می توانند از وای فای رایگان در سرتاسر هتل بهره مند شوند. تمام اتاق های جادار اینجا با طرّاحی مدرن ساخته شده و امضای اختصاصی تخت خواب های والدورف آستوریا روی آن نقش بسته است. اتاق ها دارای بالکنی بزرگ با نمایی خیره کننده از جزایر نخلی جویمرا و منظره شهریدبی هستند. هر اتاق شامل یک نشیمن راحت، محل کار و یک تلویزیون LCD 42 اینچ است. حمّام های ساخته شده مرمر سفید چشم ها را خیره میکند. همچنین یک تلویزیون نیزدر حمّام به همراه سایر ملزومات شیک و لوکس تعبیه شده است. میهمانان میتوانند از بین 6 رستوران و بار این هتل برای تجربه متنوّعی از صرف یک غذا، یکی را انتخاب کنند. برای تجربه غذای عربی در Mezzerie، طعمی از جنوب شرق آسیا در LAO یا یک غذای تمام و کمال در Social با سرآشپز Michelin Heinz Beck. رستوران و تالار Palm Avenue شامل تراسی با کابین شخصی است که در کوکتل و انواع غذاهای بین المللی انتظار میهمانان را می کشد. بار Serafina لیست مخوصی از کوکتل ها و همچنین سرگرمی های زنده در اوایل شب را ارائه می دهد. دبی مارینا با اتومبیل، ده دقیقه از اینجا فاصله دارد. تا برج خلیفه و مجتمع تجاری دبی مال 30 دقیقه زمان لازم است و فرودگاه نیز در عرض 35 دقیقه قابل دسترسی است. جزایر نخلی جمیرا مکانی است بی نظیر برای یافتن ذرّه ای آرامش، گردشی در ساحل و خرید برند های لوکس دنیا. 
امکانات :
بیرونی: استخر روباز، باغ، تراس، تراس آفتاب
فعالیت ها: زمین تنیس، ماهی گیری، موج سواری، غواصی، امکانات ورزش های آبی(در محل)، سونا، مرکز فیتنس، اسپا و مرکز سلامتی، ماساژ، منطقه ساحلی اختصاصی، ساحل، زمین بازی کودکان، باشگاه کودک، سرگرمی های اوّل شب
غذا و نوشیدنی: رستوران، بار، صبحانه در اتاق، رستوران(سفارش غذا به صورت جدا)، رستوران(بوفه)، منوی ویژه غذاهای رژیمی(در صورت تقاضا)
اینترنت: رایگان! وای فای در تمام قسمت های هتل بدون هیچ هزینه ای موجود است.
پارکینگ: رایگان! پارکینگ رایگان خصوصی در محل امکان پذیر است(نیازی به رزرو نیست.)
خدمات: سرویس اتاق، آژانس(رایگان)، تاکسی به فرودگاه(اضافه بها)، منشی 24 ساعته، تبدیل ارز،منشی تور، سرویس بلیط، نگهداری چمدان ها، سرویس مستخدم، پذیرش وخروج میهمان به صورت خصوصی، سرویس نگهداری از کودک، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتو، ماشین برق کفش، اتوی بخار لباس ها، سرویس پیشخدمت(زن) روزانه، امکانات برگزاری نشست ها/ضیافت ها، مرکز تجارت، فاکس/فوتوکپی، مرکز زیبایی/آرایشگاه، امکانات اتاق VIP، لباس عروس. . . 
باکو ، دبی
عمومی: روزنامه، گاوصندوق، مغازه (موجود در هتل)، اتاق های بدون سیگار، امکانات ویژه میهمانان معلول، اتاق های خانواده، آسانسور،مکان های مخصوص سیگار کشیدن. . . زبان ها: چینی، فیلیپینی، تایلندی، صربستانی، روسی، پرتغالی، هلندی، ژاپنی، ایتالیایی، اندونزیایی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، عربی
پاسخ

هتل 5 ستاره والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا

#2
با این توضیحاتی که شما دادید می تونم به بقیه با جزئیات کامل بگم که رفتم دبی
پاسخ

هتل 5 ستاره والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا

#3
pid='25853[عکس: ICHERISHEHER_1_bisungasht_560.jpg]
 
یکی از جذابیت های شهر باکو، ترکیب کردن بافت قدیمی با معماری نوین است. به همین دلیل حین سفر به باکو با شهری نوین، تکنولوژیک و دارای معماری با محله هایی  رو به رو می‌شوید که در آن، بناهای قدیمی بسیار زیادی نیز وجود دارد. یکی از این مکان های قدیمی ایچری شهر یا ایچریشهر  است که از آن به عنوان ارگ باکو یا باکوی قدیم  یاد می‌کنند. ایچری شهر در واقع بافت قدیم شهر باکو بوده و طبق نوشته‌ ها، به طور آهسته و پیوسته بین قرن های یازدهم تا نوزدهم میلادی ساخته شده است.
ایچری شهر ، برگی از دل تاریخ
در ایچری شهر نشانه هایی از دوران پارینه سنگی وجود داشته و تا امروز، محل زندگی انسان ها بوده است. طی گذر زمان حکومت های مختلفی همچون ساسانیان، زرتشتیان، حکومت شاه شیروان، حکومت عثمانی و همچنین شوروی سابق از آن استفاده کرده‌اند. ایچری شهر که در شمال غربی خلیج باکو واقع شده است، در سال 2000 در میراث جهانی یونسکو ثبت شد. بافت قدیمی باکو از 23 محله، 2 کاروان سرا، 3 چشمه آب و تعداد زیادی سازه و بنای دیگر تشکیل شده است. در بین این بناها، قلعه دختر را باید جذاب ترین بنا در دل ایچری شهر عنوان کرد.
 
برخی از تاریخ نویسان، از ایچری شهر به عنوان یادگار تمدن ایران در دل آذربایجان یاد می‌کنند. برج و حصار قلعه این شهر در میان دل باکوی دارای معماری مدرن، چشم نوازی خاصی دارد. یکی دیگر از دیدنی ترین مکان های در دل آن کاخ شیروان شاه است که از زمان ساخته شدنش بیش از 500 سال می‌گذرد. ...... .


خوشبختانه ورود به ایچری شهر رایگان بوده و همه افراد اعم از توریست و یا مردم محلی می‌توانند هر تعداد مرتبه در روز به آن وارد شوند، اما بازدید از برج دختر و کاخ شیروان شاه تنها با تهیه بلیط ممکن خواهد بود. در بافت قدیمی آذربایجان بازارچه هایی وجود دارند که می‌توانید سوغاتی های مد نظرتان را از آنجا خریداری کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان