انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی لپ‌تاپ Asus S410UN

بررسی لپ‌تاپ Asus S410UN

#1
یکی دیگر از نماینده‌های خوش‌ساخت شرکت تایوانی ایسوس لپ‌تاپی از سری VivoBook است. این لپ‌تاپ که با نام تجاری VivoBook S14 معرفی شده، با شماره مدل ایسوس S410UN در بازار عرضه شده است. این لپ‌تاپ 14 اینچی با ظاهری خاص و بدنه‌ای فوق‌العاده باریک و سبک ساخته شده است و جز محصولات لوکس این شرکت به‌حساب می‌آید اما ایسوس برای اینکه این لپ‌تاپ به‌راحتی با قیمت مناسب به دست همه برسد، از پردازنده‌های مختلفی در آن استفاده کرده تا هرکس با توجه میزان استفاده بتواند یک S410UN را خریداری کند. ایسوس S410UN همچنین با دو مدل صفحه‌نمایش HD و Full HD ساخته شده و حتی کارت‌ گرافیک و هارد دیسک متفاوتی نیز در هر مدل دارد. استفاده از سخت‌افزار مختلف بر روی این لپ‌تاپ بسیار هوشمندانه بوده و باعث شده افراد بسته به‌نوع نیازشان یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنند. بر روی لپ‌تاپ S410UN، شرکت ایسوس از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل استفاده کرده است. این سری پردازنده علاوه بر قدرت بالا، کم‌مصرف نیز هستند و کمک شایانی به حفظ باتری و شارژدهی لپ‌تاپ کرده‌اند. در کنار پردازنده کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX150 استفاده شده که آن هم با دو کانفیگ مختلف عرضه شده است. بدنه سبک و باریک این لپ‌تاپ باعث شده کسانی که قصد دارند همه‌جا لپ‌تاپ را همراه خود داشته باشند، بسیار مناسب باشد. ایسوس S410UN در کنار وزن سبک، شارژدهی بسیار خوبی نیز دارد و استفاده از پردازنده‌های کم‌مصرف نسل هشتم اینتل و همچنین پنل صفحه‌نمایش کم‌مصرف TFT از دلایل شارژدهی بالا این لپ‌تاپ هستند. با توجه به مدل‌های سخت‌افزاری متنوع شما می‌توانید از ساده‌ترین کارها تا حرفه‌ای‌ترین آنها را با این انواع مدل‌های این لپ‌تاپ انجام دهید. در مجموع اگر قصد خرید لپ‌تاپ شیک، سبک و قدرتمند را دارید، بدون شک ایسوس S410UN گزینه ایده‌آلی برای شما است. 

ایسوس در طراحی لپ‌تاپ S410UN هنر و ظرافت خود را به‌کار گرفته است. این لپ‌تاپ در دسته زیباترین و یا به‌بیانی دیگر شیک‌ترین مدل‌ لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس قرار می‌گیرد. این لپ‌‌تاپ 14 اینچی ابعادی معادل 18.75 × 225.5 × 326.4 میلی‌متر دارد. همانطور که مشاهده می‌کنید، ضخامت این لپ‌تاپ فقط 1.75 سانتی‌متر است و این یعنی با لپ‌تاپی بسیار باریک و ظریف طرف هستیم. ایسوس در ساخت بدنه این لپ‌‌تاپ از پلاستیک استفاده کرده است اما نمای آن کاملا به لپ‌تاپ‌های فلزی شبیه است. استفاده از پلاستیک در قالب این لپ‌تاپ باریک، باعث شده وزن آن به 1.3 کیلوگرم برسد که عددی بسیار مناسب است. با توجه به وزن این لپ‌تاپ می‌توانید به آسانی آن را همراه خود در کیف و کوله، خارج از خانه داشته باشید. سبکی بدنه این لپ‌تاپ از ویژگی‌های مثبت S410UN به‌حساب می‌آید.

باتری لپ‌تاپ S410UN از نوع لیتیوم‌پلیمر 3 سلولی با ظرفیت 42 وات‌ساعت است که بازدهی بسیار خوبی در این لپ‌تاپ دارد. در کنار قدرت‌ بالا باتری، استفاده از پنل صفحه‌نمایش TFT و پردازنده‌های کم‌مصرف اینتل هم به شارژدهی بهتر این لپ‌تاپ کمک کرده‌اند. لپ‌تاپ S410UN ایسوس در حالت استفاده عادی تا 5 ساعت شارژدهی خواهد داشت. همچنین این لپ‌تاپ مجهز به فناوری شارژ سریع بوده و تنها در 49 دقیقه تا 60 درصد شارژ می‌شود.

نتیجه‌گیری

ایسوس S410UN لپ‌تاپی بسیار کاربردی است. از پردازنده‌های قدرتمند نسل هشتم اینتل استفاده می‌کند و می‌توانید از آن‌ها برای انجام هر کاری استفاده کنید. طراحی این لپ‌تاپ بسیار خوب بوده و ضخامت بسیار کمی داشته و با وجود یک صفحه‌نمایش 14 اینچی، تنها 1.3 کیلوگرم وزن دارد. در مجموع این لپ‌تاپ گزینه‌ ایده‌آلی برای افرادی است که قصد دارند یک لپ‌تاپ قدرتمند و در عین حال زیبا و سبک داشته باشند.
نکات مثبت:
طراحی زیبا و ضخامت بسیار کم
بدنه سبک 1.3 کلیوگرمی
استفاده از ترکیب سخت‌افزار قدرتمند
صفحه‌نمایش Full HD
استفاده از پورت جدید USB Type-C
استفاده از نور پس‌زمینه برای کیبورد
نکات منفی:
حذف ورودی کابل LAN

پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان