انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیا احتمال عدم موفقیت درمان ایمپلنت وجود دارد؟

آیا احتمال عدم موفقیت درمان ایمپلنت وجود دارد؟

#1
هر درمان پزشکی امکان عدم موفقیت دارد و ایمپلنت دندان نیز از این قاعده مستثنی نیست اما کاشت ایمپلنت دندان یکی از موفق‌ترین درمان‌های حوزه پزشکی محسوب می‌شود به طوری که طبق پژوهش‌های صورت گرفته احتمال موفقیت آن بیش از 98% برآورد می‌شود. 
دلایل عدم موفقیت ایمپلنت چیست؟ 
در بیشتر موارد عوامل عدم موفقیت ایمپلنت تحت کنترل بوده و به راحتی قابل درمان است. شایعترین دلایل شکست درمان ایمپلنت و البته قابل پیشگیری ترین آنها، عفونت و تحلیل رفتن استخوان است. پری ایمپلنتیت نوعی عفونت است که در بافتهای احاطه کننده ایمپلنت و داخل لثه ایجاد میشود و معمولا حاصل ضعف بهداشت دهان است. این وضعیت در صورت عدم درمان به موقع منجر به تخریب استخوان و لق شدن و در نهایت از دست دادن دندان ایمپلنتی میشود.
ویژگی بهترین دندانپزشک تهران چیست؟ تعهد کاری و اخلاق حرفه ای و دانش کافی و تخصص در زمینه کاری و داشتن تجهیزات مدرن و به روز مهمترین ویژگی های بهترین دندانپزشک تهران است.
بسیاری از بیماران از دندانپزشکی واهمه دارند و این ترس مربوط به سن و گروه خاصی نیست. در واقع بیمار چه مرد باشد و چه زن، پیر باشد یا جوان، چه بزرگسال باشد و چه کودک اندکی از محیط دندانپزشکی می ترسد و از مراجعه به دندانپزشکی واهمه دارد. خصوصا اینکه خاطره ای ناخوشایند از دندانپزشک یا محیط دندانپزشکی داشته باشند. 
این ترس آنها علت عدم مراجعه دوره ای و مرتب به کلینیک دندانپزشکی می باشد.اگر بیمار از محیط دندانپزشکی  خوشش بیاید و در این محیط آرامش داشته باشد و دندانپزشک با تجربه ای درمان های دندانپزشکی را انجام دهد و استرس به بیمار وارد نشود، بیمار تمایل پیدا می کند که در چنین محیطی درمان های خودش را انجام دهد.
انجام خدمات دندانپزشکی باید با کیفیت عالی و تجهیزات به روز و با برخورد عالی دندانپزشک و منشی و دستیاران آنها انجام شود تا تجربه ای بسیار خوب در ذهن بیمار نقش ببندد و آنها برای مراجعات مجدد و نیز معرفی آن تیم حرفه ای و مجرب به دوستان و آشنایان خود تمایل زیادی داشته باشند.
منبع سورس: دکتر سجودی ، دکتر ابراهیم گل
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان