انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دریاچه ارواح در ایران

دریاچه ارواح در ایران

#1
دریاچه ممرز یکی از دریاچه های وهم انگیز و جذاب استان مازندارن است که در ۵ کیلومتری روستای چلندر از توابع شهرستان نوشهر واقع شده است. این دریاچه دارای ۷۰۰ متر طول و ۳۰۰ متر عرض می باشد و به عنوان جاذبه بکر و طبیعتی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.  این دریاچه برای کسانی که به دنبال یک سفر ماجراجویانه به همراه وحشت می باشند گزینه مناسبی می باشد.
[عکس: httpsxn-4mcbuhcsd6mvade17j9n-3-5.jpg]
دریاچه مخوف ممرز
چیزی که باعث متمایز بودن این دریاچه با دریاچه های دیگر کشور عزیزمان شده است قرار گرفتن ترس و زیبایی در کنار هم است.  در درون دریاچه درختان نیم تنه خشک وجود دارند که انگار این درختان مرده اند و مانند ارواح صحنه مرموز و ترسناکی را به وجود آورده اند. در کنار دریاچه جنگلی با در ختان سر به فلک کشیده و پهن برگ وجود دارد که این درختان سبز هم به  جذابیت این دریاچه افزوده اند.
[عکس: httpsxn-4mcbuhcsd6mvade17j9n-8-2.jpg]
دریاچه ارواح نوشهر
اوج وهم و ترس دریاچه ممرز وقتی شروع می شود که مه جنگل را  در بر می گیرد و به همراه این مه صدای حیوانات وحشی به گوش می رسد و  در درون دریاچه درختان خشکیده و مرده جایی دارند و ترس عجیبی را ایجاد می کنند از این رو به دریاچه ارواح شهرت دارد.
[عکس: httpsxn-4mcbuhcsd6mvade17j9n-4-5.jpg]
دریاچه وهم آلود ممرز
برای دسترسی به دریاچه ممرز در کیلومتر ۱۲ مسیر نور به نوشهر پس از جاده ونوش، باید وارد جاده فرعی روستای چلندر و صلاح الدین کلای سفلی شد و بعد از عبور از روستا به محیط بانی خواهید رسید. بعد از انجام اقدامات اداری لازم در محیط بانی جاده شمالی را به طول ۱۰ کیلومتر ادامه دهید. پس از مشاهده تابلوی دشت و بند ممرز وارد جاده فرعی شوید. این جاده فرعی شما را به دریاچه بند ممرز  اعجاب انگیز خواهد رساند.
[عکس: httpsxn-4mcbuhcsd6mvade17j9n-9-2.jpg]
دریاچه ممرز در آغوش جنگل نوشهر
بهترین فصل برای بازدید از این دریاچه وهم آلود فصل بهار و تابستان می باشد چرا که در این دو فصل ها  طبیعت سرسبز و اطراق دریاچه زیبایی خاصی دارد. این دریاچه بکر هنوز هیچ گونه امکاناتی در اطراف خود ندارد نبودن این امکانات از بکر بودن و طبیعی بودن این دریاچه می باشد که دریاچه را تماشایی می کند.  ایران دارای طبیعتی بکر و جذابی است که هر ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی از آن ها دیدن می کنند یکی از مکان های محبوب و پرطرفدار ایران در نزد گردشگران جزیره جذاب و زیبای کیش می باشد جهت سفر به این جزیره زیبا می توانید از تورهای کیش از شهرستان ها نظیر تور کیش از مشهد، تور کیش از شیراز، تور کیش از ساری و….استفاده کنید و با قیمت های مناسب سفر کنید.
[عکس: httpsxn-4mcbuhcsd6mvade17j9n-1-3.jpg]
دریاچه ارواح در نوشهر

منبع: https://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان