انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ایمپلنت دندان چیست؟قیمت ایمپلنت دندان،کاشت ایمپلنت دندان با لیزر،انواع ایمپلنت

ایمپلنت دندان چیست؟قیمت ایمپلنت دندان،کاشت ایمپلنت دندان با لیزر،انواع ایمپلنت

#1
ایمپلنت دندان چیست؟قیمت ایمپلنت دندان،کاشت ایمپلنت دندان با لیزر،انواع ایمپلنت
ایمپلنت دندان چیست؟
از دست دادن دندان‌ها واقعه ناراحت کننده ‌ای برای همه انسانها محسوب می‌شود. هنگامی که دندان‌های خود را از دست می‌دهید، نه تنها جای خالی آن در دهان، زیبایی لبخند را تحت تأثیر قرار می‌دهد و گاهی اوقات اعتماد به ‌نفس افراد را کاهش می‌دهد، بلکه مشکلات متعددی برای سلامت دهان و سلامت عمومی بدن ایجاد می‌نماید. به همین علت پر کردن جای خالی دندان اقدام مهمی برای این دسته از افراد است. برای پر کردن جای خالی دندان روش‌های متعددی بر پایه ایمپلنت و یا بدون ایمپلنت دندان وجود دارد. متداول‌ترین روش‌های جایگزینی دندان‌های صدمه دیده یا از دست رفته عبارتند از دندان مصنوعی، بریج و ایمپلنت. ایمپلنت دندان تنها روش دائمی و ماندگار پر کردن جای خالی دندان‌ها است و منافع زیادی برای بیمار به دنبال دارد. 
ایمپلنت دندان 
ایمپلنت دندان (implant )، همان طور که از نام آن پیداست نوعی پروتز کاشتنی است که در دهان جایگذاری می‌شود. ایمپلنت در واقع یک پایه تیتانیومی (و گاهی اوقات زیرکونیا) است که در داخل استخوان فک در زیر لثه جایگذاری می‌شود تا همانند ریشه دندان عمل کرده و روکش دندان یا دندان مصنوعی را در جای خود ثابت و مستحکم نگه دارد. ایمپلنت دندان که امروزه بسیار رایج است، شکلی شبیه به پیچ دارد و در داخل سوراخی که در استخوان فک ایجاد می‌شود، قرار می‌گیرد تا ظرف چند ماه به استخوان فک جوش بخورد. از ایمپلنت دندان هم می‌توان برای ثابت کردن دندانهای مصنوعی و هم به عنوان یک دندان تکی استفاده کرد. 
ویژگی بهترین دندانپزشک تهران چیست؟ تعهد کاری و اخلاق حرفه ای و دانش کافی و تخصص در زمینه کاری و داشتن تجهیزات مدرن و به روز مهمترین ویژگی های بهترین دندانپزشک تهران است.
بسیاری از بیماران از دندانپزشکی واهمه دارند و این ترس مربوط به سن و گروه خاصی نیست. در واقع بیمار چه مرد باشد و چه زن، پیر باشد یا جوان، چه بزرگسال باشد و چه کودک اندکی از محیط دندانپزشکی می ترسد و از مراجعه به دندانپزشکی واهمه دارد. خصوصا اینکه خاطره ای ناخوشایند از دندانپزشک یا محیط دندانپزشکی داشته باشند. 
این ترس آنها علت عدم مراجعه دوره ای و مرتب به کلینیک دندانپزشکی می باشد.اگر بیمار از محیط دندانپزشکی  خوشش بیاید و در این محیط آرامش داشته باشد و دندانپزشک با تجربه ای درمان های دندانپزشکی را انجام دهد و استرس به بیمار وارد نشود، بیمار تمایل پیدا می کند که در چنین محیطی درمان های خودش را انجام دهد.
انجام خدمات دندانپزشکی باید با کیفیت عالی و تجهیزات به روز و با برخورد عالی دندانپزشک و منشی و دستیاران آنها انجام شود تا تجربه ای بسیار خوب در ذهن بیمار نقش ببندد و آنها برای مراجعات مجدد و نیز معرفی آن تیم حرفه ای و مجرب به دوستان و آشنایان خود تمایل زیادی داشته باشند
منبع سورس: دکتر سجودی ، دکتر ابراهیم گل
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان