انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل المپیا مشهد

هتل المپیا مشهد

#1
هتل المپیا مشهد
معرفی : هتل المپیا یکی از هتل های 2 ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا شهر مشهد قرار گفته است. این هتل در سال 1390 افتتاح شده و در سال 1396 برای بهبود کیفیت خدمات خود بازسازی شد. این هتل در 6 طبقه ساخته شده و دارای 60 واحد اقامتی می باشد.
[عکس: Olympia-hotel-mashhad-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل المپیا از نوع دبل، توئین و سه تخته است که دارای امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه ، مبلمان، دراور، حمام با دوش،‌ اینترنت بی سیم رایگان و تلفن است. لازم به ذکر است که در برخی از واحدها پنجره وجود ندارد و تنها دارای نورگیر هستند.
امکانات هتل : چایخانه سنتی،‌ کافی شاپ، صندوق امانات، گشت نیم روزی،‌ کافی نت، پذیرش 24 ساعته، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس، لاندری، خدمات ویلچر برای معلولین
[عکس: Olympia-hotel-mashhad-2.JPG]
رستوران هتل : رستوران هتل با نام گیلاس و با ظرفیت 160 نفر در طبقه منفی یک قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران تور مشهد سرو می کند. لازم به ذکر است که ساعت سرو صبحانه در این رستوران از 7:30 صبح تا 9:30 است. 
موقعیت مکانی هتل : هتل در خیابان هشتم امام رضا قرار گرفته است. فاصله آن تا حرم مطهر امام رضا 1 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 8 کیلومتر است. هم چنین بازار بزرگ رضا مشهد در فاصله 800 متری هتل است.
[عکس: Olympia-hotel-mashhad-3.jpg]
پیشنهاد ما : هتل المپیا در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته است به طوری که تا فرودگاه و حرم فاصله بسیار کمی دارد. اقامت در این هتل دسترسی به این مکان ها را برای شما آسان می نماید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان