انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند

رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند

#1

معرفی رستوران : رستوران ماسالا لایبرری یکی از بهترین رستوران ها منطقه جانپث دهلی نو است . این رستوران دارای دکوراسیونی بسیار شیک و زیبا است . یک لوستر بسیار بزرگ با چراغ های مدادی شکل از سقف بلند رستوران آویزان شده است که در بدو ورود توجه شما را به خود جلب می کند. تمامیت دکوراسیون از رنگ های روشن تشکیل شده که باعث افزایش اشتها می شود. صندلی های بسیار راحتی در هر دو طبقه رستوران برای شما مهمانان گرامی در نظر گرفته شده است تا در هنگام صرف غذا احساس خوشایندی داشته باشید. موسس این رستوران آقای جیگز کالرا است که سال ها در زمبنه غذا فعالیت داشته است. او شعار این رستوران را این گونه بیان می کند : «ما برای شما خاطره سرو می کنیم، نه فقط غذا!» در رستوران ماسالا لایبرری سعی شده است تا با سرو غذاها در ظرف های محلی استان های مختلف هند، گوشه ای از فرهنگ عظیم این کشور را نیز به نمایش در آورد.
[عکس: masalalibrary-restaurant-1.jpg]
منو رستوران: غذاهای منو ماسالا لایبرری از قسمت شمالی هند برگزیده شده است. این غذاها به سبک مولکولی که شیوه ای نوین و شگف انگیز در طبخ غذا است پخته می شوند و برای تهیه این منو حدود 40 سال در آشپزخانه ها و آزمایشگاه های مختلف تحقیق و پژوهش انجام شده است. 
پیشنهاد ما: ماسالا لایبرری ترکیبی از علم، هنر و غذا است . پیشنهاد می کنیم مسافران  علاقه مند به غذاهای مولکولی حتما سری به این رستوران بزنند.
[عکس: masalalibrary-restaurant-2.jpg]
ساعت کاری رستوران : این رستوران از ساعت 12 تا 14:30 برای ناهار و از 19 تا 1 بامداد برای شام باز است.
موقعیت مکانی رستوران : مرکز دهلی نو، منطقه جانپث، شماره 110002
[عکس: masalalibrary-restaurant-3.jpeg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان