انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاثیر گوگل پلاس بر سئو وب سایت

تاثیر گوگل پلاس بر سئو وب سایت

#1
تاثیر گوگل پلاس بر سئو وب سایت : گوگل پلاس یکی از محصولات گوگل است که در سال 2011 به کاربران اینترنتی ارائه شد .هدف از اراده این صفحه اجتماعی رقابت با وب سایت های اجتماعی قدرتمند نظیرفیس بوک و توییتر بود . و گوگل برای اینکه بتواند با این صفحات با قدرت بالا رقابت کند امتیازات ویژه ای در سیستم اشتراک گذاری آن قرار داده است و تاثیر آن را در سئو وب سایت نمایان ساخته است .
چرا سئو (بهبود نتایح در موتور های جستجو ) برای کسب و کار ما اهمیت دارد ؟
کاربران برای پیدا کردن نیاز های خود در اینترنت از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت ها می شوند و بهترین گزینه در نتایج جستجو ، نتایج بدست آمده در صفحه اول موتورهای جستجو می باشد بدیهی است کاربر در این جستجو ابتدا وارد وب سایت هایی که در صفحه نخست است وارد خواهد شد ، هم چنین این مورد را نیز باید در نظر داشته باشیم که وب سایتی هم که در صفحه نخست قرار دارد می تواند یک منبع مناسب برای رفع نیاز کاربران و مشتریان اینترنتی باشند.
برای اینکه در کسب وکار خود در فضای اینترنت بتوانیم به موفقیت برسیم ، باید وب سایت دارای وردی بالا باشد، برای داشتن ورودی بالا هم وب سایت باید در صفحه اول نتایج جستجو قرار قرار بگیرد .که راهکارهای بهینه سازی وب سایت برای گرفتن نتیجه مناسب و بهتر در نتایج جستجو را سئو سایت می نامند . در نتیجه برای اینکه به هدف خود در زمینه ی تجارت الکترونیکی برسیم نیاز به علم SEO داریم .یکی از ابزار های معروف برای بالا بردن رتبه وب سایت و بهبود سئو ی سایت صفحه ی اجتماعی گوگل پلاس است . هر چند خیلی از افراد از این صفحه اجتماعی برای برقراری ارتباط با دوستان و آسنایان و هم چنین چت با همکاران و دوستان استفاده می کنند. ولی شاید تاثیر آن را بر روی رتبه بندی وب سایت نمی دانند در این مقاله قصد دارم تاثیر گوگل پلاس بر سئو ی سایت را ارائه نمایم .
گوگل پلاس یکی از راهکارهای مفید برای بالابردن رتبه ی وب سایت
افرادی که درک ابتدایی در مورد سئو و گوگل پلاس دارند . این راه هم می دانند که گوگل پلاس تاثیر زیادی برای سئو دارد . ولی معمولا نمی دانند گوگل پلاس برای سئو سایت اهمیت دارد .

[عکس: google-plus-seo-inten.jpg]

گوگل پلاس تاثیرزیادی در جستجوی گوگل دارد البته نه به دلیلی که Google+ محصول خود گوگل است بلکه به دلیلی رقابت قدرتمندی که با سایر صفحات قدرتمند اجتماعی همانند فیس بو و توییتر دارد وتلاش زیادی برای رفتن به رتبه اول در صفحات اجتماعی می کند . می تواند تاثیر گذار باشد شعاری که رئیس گوگل پلاس (ویک گاندورتا) گفته است : «اشتراک‌ گذاری آنلاین نیاز جدی به بازبینی و خلق شیوه‌های تازه دارد. زمان تغییر شیوه‌های فعلی به‌اشتراک‌گذاری، که چندان کارآمد نیست، فرارسیده و گوگل پلاس اولین گام عملی جدی ما برای اعمال این تغییرات است» به این مفهوم می تواند باشد که برای بالا بردن اعتبار صفحه ی اجتماعی گوگل پلاس استفاده از تاثیر آن بر رتبه ی سایت را یکی از امتیازات آن قرار داده اند .گوگل پلاس یک منبع داده ای قوی برای کاربران آن فراهم می کند ک به طور مستقیم گوگل مزایای را برای آن قرار داده است . با وصل کردن وب سایت به گوگل پلاس گوگل به راحتی می تواند هویت و نوع فعالیت شخص یا سازمان را شناسایی نماید و بر اساس آن به وب سایت شخص اعتبار دهد . با سیستم قدرتمند اشتراک گذاری منابع و اطاعات در گوگل پلاس مردم می توانند خود را به جامعه مجازی معرفی نماییند یا از این طریق می توانند اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار دهند و… این کار موجب مشارکت در شبکه می شود که نتیجه اش داشتن نتایج جستوی عالی برای کاربران گوگل پلاس خواهد بود .
نتیجه تاثیر گوگل پلاس بر سئو سایت
می دانیم گوگل پرکاربرد ترین موتور جستجوگر دنیا را دارد . بر این اساس گوگل ابزار های زیادی را که مختص خود است برای بالا بردن بهبود نتایج جستوجوگرش فراهم آورده است تا کاربران برای بهبود وضعیت وب سایت خود از آنها استفاده نمایند مانند گوگل وب مستر تولز، که یکی از ابزار های بسیار مهم برای پشتیبانی وب سایت است هم چنین گوگل آنالیز و … گوگل پلاس یکی از این سیستم های قدرتمند است که برای سئو سایت اهمیت بالایی دارد و مهم ترین قسمت آن ایجاد صفهات و استراک گذاری در این صفحه ی اجتماعی است .
برای اطلاعات بیشتر در رابطه با سئو و طراحی سایت و همچنین توسعه و بهینه سازی می توانید از صفحه گوگل پلاس اینتن نیز بهره مند شوید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان