انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل سیده پرنسس آنتالیا ترکیه

هتل سیده پرنسس آنتالیا ترکیه

#1
هتل سیده پرنسس آنتالیا ترکیه
معرفی : هتل سیده پرنسس یکی از هتل های 5 ستاره منطقه سیده آنتالیا و معروفترین هتل این منطقه است. در طراحی ساختمان زیبای هلالی شکل این هتل سعی شده است تا تمام اتاق ها نمای رو به دریا داشته باشند. ساحل شنی اختصاصی این هتل تنها 300 متر با آن فاصله دارد. خدمات هتل سیده پرنسس به صورت ALL به شما مسافران تور ترکیه ارائه می شود و در آن 323 اتاق وجود دارد.
[عکس: side-prenses-hotel-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، اتاق ویژه معلولین و سوئیت است که همگی دارای بالکن اختصاصی با نمای دریا هستند و امکانات مینی بار و آب رایگان، تلفن، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز با چای طعم دار و قهوه، حمام با لوازم بهداشتی ، تلویزیون و صندوق امانات در آن ها وجود دارد.
امکانات هتل : باغ،  4 استخر روباز، پارک آبی با دو سرسره ،‌ استخر سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، باشگاه کودکان ، سرگرمی شبانه، اجاره دوچرخه ، تنیس روی میز، سالن بیلیارد، زمین بازی کودکان، موسیقی زنده، اجاره ماشین، پذیرش شبانه روزی، لاندری، حشکشویی، روم سرویس
[عکس: side-prenses-hotel-2.jpg]
رستوران هتل : در این هتل یک رستوران اصلی با ظرفیت 450 نفر ،‌ یک اسنک بار و دو رستوران آلاکارته قرار گرفته اند. هم چنین 5 کافی شاپ نیز در مکان های مختلف هتل قرار دارد.
موقعیت مکانی هتل : هتل سیده پرنسس در بلوار İnönü سیده قرار گرفته است و فاصله آن تا مرکز سیده 1.5 کیلومتر است. مرکز شهر آنتالیا تا این هتل 60 کیلومتر و فرودگاه 65 کیلومتر از آن فاصله دارند. 
[عکس: side-prenses-hotel-3.jpg]
پیشنهاد ما : هتلی بسیار رویایی و زیبا در منطقه ای آرام و بدون هیاهو قرار گرفته است که بسیار برای تمدد اعصاب مناسب است. هم چنین وجود تعداد زیادی اتاق ویژه معلولین و کارکنان آموزش دیده برای خدمات به این عزیزان، این هتل را برای معلولین گرامی نیز مناسب ساخته است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان