انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

#1
هتل کارمیر ریزورت آنتالیا
معرفی : هتل کارمیر ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کمر آنتالیا است که در سال 2014 افتتاح شده است. این هتل در زمینی به مساحت 18000 متر مربع بنا شده است و تنها 90 متر تا ساحل اختصاصی خود در کناره دریای مدیترانه قرار گرفته است. خدمات این هتل به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود و در ساختمان 4 طبقه هتل 297 واحد اقامتی وجود دارد.
[عکس: karmir-resort-antalya-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل کارمیر از نوع استاندارد،‌خانوادگی و سوئیت است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با وان ، لوازم بهداشتی و صندوق امانات هستند. هم چنین در این اتاق های بالکن های اختصاصی با نمای دریای مدیترانه وجود دارد. 
امکانات هتل : سه کافی شاپ، باغ، تراس، استخر روباز، پارک آبی، استخر و پارک آبی کودکان، حمام ترکی، سونا، باشگاه بدنسازی، جکوزی،‌ استخر سرپوشیده، صندلی های حمام آفتاب،‌ مرکز اسپا، زمین تنیس،‌باشگاه کودکان، سرگرمی های شبانه، کارائوکه،‌دارت، بیلیارد، اتاق بازی، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، روم سرویس،کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، اجاره ماشین، فروشگاه
[عکس: karmir-resort-antalya-2.jpg]
رستوران هتل : در این هتل یک رستوران اصلی با ظرفیت 650 نفر وجود دارد که انواع غذاهای محلی و بین المللی را با سبک بوفه سرو می کند. دو رستوران مخصوص علاقه مندان به کیک و کلوچه و یک اسنک با نیز در این هتل وجود دارد. هم چنین دو رستوران آلاکارته هتل غذاهای ترکی و ایتالیایی سرو می کنند.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه گوینوک کمر و محله Cumhuriyet قرار گرفته است . فاصله آن تا مرکز آنتالیا 30 کیلومتر، تا مرکز کمر 8 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر است. هم چنین مارینای کمر در فاصله 7 کیلومتری از این هتل قرار دارد.
[عکس: karmir-resort-antalya-3.jpg]
پیشنهاد ما : این هتل بسیار زیبا در منطقه ای بسیار عالی در آنتالیا قرار گرفته است و با دارا بودن امکانات ویژه کودکان مناسب خانواده های با فرزند کوچک هستند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان